A tűzoltók, a rendőrök és a mentők is a helyszínre érkeztek, utóbbiak azonban már csak a 70 év körüli férfi halálának tényét állapították meg. A környék órákig le volt zárva a helyszínelés idejére. A katasztrófavédelem tájékoztatása szerint helyszíni szemlét folytattak le, valamint tűzvizsgálat indult.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az X-Trail különösen jó választás, ha az első ülések kényelme a legfontosabb szempont. Az első sorban ülők valóban prémiumérzetet kapnak – a kényelmes ülések, a jó minőségű anyaghasználat, a tágas tér és az átgondolt ergonómia mind-mind hozzájárulnak az utazási élményhez.
Ugyanakkor az X-Trail – mint választhatóan harmadik üléssorral szerelhető SUV – elsősorban azoknak szól, akiknek fontos a térkihasználás, különösen nagycsaládosoknak vagy azoknak, akik gyakran utaznak sok csomaggal. Ezért kicsit csalódást okozhat, ha valaki a harmadik üléssor használhatóságában reménykedik, főleg, ha más hétüléses SUV-okkal hasonlítjuk össze.
Amennyiben a Toyota RAV4-hez vagy a Kia Sportage-hez viszonyítjuk, akkor a második üléssor lábtere kifejezetten bőséges – a Nissan mérnökei szerint körülbelül 100 mm-rel több helyet kínál, mint a Toyota hasonló modellje. Azonban ha más hétüléses SUV-okat nézünk – például a Skoda Kodiaqot vagy a Kia Sorentót –, akkor az X-Trail kevésbé meggyőző. Igaz, ha a második üléssort teljesen hátratoljuk, az X-Trail nagyobb lábteret kínál, mint a Sorento – viszont ebben az állásban gyakorlatilag nulla hely marad a harmadik sor számára.
Ahhoz, hogy a leghátsó üléseket akár csak kisebb gyerekek is használni tudják, a második sort jelentősen előrébb kell tolni, ami természetesen a középső utasok kényelmének rovására megy. Az üléselrendezés tehát inkább „vészmegoldásként” értelmezhető, nem valódi hétüléses használatra optimalizált konfigurációként.
A helyzetet tovább rontja, hogy a hibrid hajtáslánc akkumulátora az utastér padlója alatt kapott helyet. Ennek következtében – hasonlóan sok elektromos autóhoz – megemelkedik a padlószint, így az üléspozíció kevésbé természetes, és hosszabb utakon kissé feszélyezetté válhat az üléshelyzet, különösen hátul.