A rendőrség sajtószóvivője a lap érdeklődésére közölte, hogy a Debreceni Rendőrkapitányság közigazgatási hatósági eljárásban vizsgálja az esetet, tehát idegenkezűség, bű/cselekmény gyanúja nem merült fel. A 24 információi szerint a nyugdíjas feltehetően égésgyorsítót öntött ma/ára, majd fe/gyú/totta magát.
Forrás: MSN / FB / EZT
Ez is érdekelhet:
Ugyanakkor a Dynamic mód valóban észrevehetően javítja a futómű reakcióit és a karosszéria kontrollját, így ha tempósabban szeretnénk közlekedni, a Velar képes alkalmazkodni. A légrugózás soha nem válik hangossá vagy „üregesen pattogóvá” – ami más légrugós rendszereknél gyakran előfordul. Bár nem éri el a nagy testvérek (RR és RR Sport) szintjét rugózási elszigeteltségben, még így is kiemelkedő szintet képvisel a konkurensek között.
Végszó: Igazi Range Rover – modern köntösben
A klasszikus Range Rover vezetési élményt jellemző lágy irányváltások és enyhe oldaldőlés itt is megmaradtak, ha erősebben hajtjuk meg az autót – és ez így van rendjén. Ha a JLR egy teljesen más karakterű autót készített volna, az talán már nem is tűnne Range Rovernek.
A Velar tehát egy kivételesen kényelmes, stílusos, és meglepően vezetőbarát prémium SUV, amely méltó a Range Rover névhez – csak épp egy modernebb, agilisabb és kifinomultabb formában.
Ha esetleg drága a Range Rover van egy tökéletes SUV ami nem más mint a Nissan!
Azok számára, akik nem engedhetik meg maguknak a Nissan X-Trail drágább, teljes értékű e-Power hibrid verzióját, a gyártó egy kedvezőbb árú, mild-hibrid változatot is kínál. Ez a modell ugyanarra a változtatható kompresszióviszonyú, háromhengeres benzinmotorra épül, amely a teljes hibrid verzióban is megtalálható, ám itt más módon kerül felhasználásra.
Míg a teljes hibrid változatban a benzinmotor kizárólag generátorként szolgál, és az első (vagy mind a négy) kereket villanymotor hajtja, addig a mild-hibrid X-Trail esetében a belső égésű motor közvetlenül hajtja az első kerekeket, mégpedig egy hagyományos fokozatmentes automata váltón (CVT) keresztül.
A hajtáslánc tehát sokkal egyszerűbb, és költséghatékonyabb is, ugyanakkor kevésbé kifinomult vagy technológiailag fejlett, mint az e-Power rendszer. A mild-hibrid rendszer itt egy 12 voltos feszültségű megoldás, amely nem teszi lehetővé a tisztán elektromos haladást, és nem szolgál jelentős teljesítménynövelésre sem. A rendszer fő feladata, hogy a motor leállítását és újraindítását simábbá tegye – ez különösen a városi forgalomban, gyakori megállásoknál jön jól.