Könnyűzenei karrierjét egészen fiatalon kezdte. 1971-es Táncdalfesztiválon előadta Kőszeghy Attila szövegíró és Kőszeghy Károly zeneszerző Hegyek lánya című dalát, amellyel egy csapásra ismert lett. Azonban TTOKon az a hír látott napvilágot hogy soha többé nem áll színpadra! EGY ORSZÁG BÚCSÚZIK TŐLE! MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A felfüggesztés is javult, nagyobb gumiabroncs szélesség is rendelkezésre áll. A legfelső felszereltségű Avenger Summit, amely 18 hüvelykes, jól kinéző kerekeken gurul, amelyek szépen kitöltik az autó szögletes íveit, körben 215-ös abroncsokat visel.
A passzív felfüggesztés elöl MacPherson rugóstagokkal, hátul pedig torziós gerendával működik – ez a Stellantis ezen típusú termékeire jellemző megoldás.
Az Avenger első tengelyén található, külön excitatált szinkronmotor volt a világpremierje ennek az autónak. Ez volt az első egység, amelyet az eMotors szállított, amely a Stellantis és a japán szakértő Nidec közös vállalkozása. Azt mondják, hogy hatékonyabb, mint elődje, és 154 lóerőt, illetve 260 Nm nyomatékot kínál.
Ezek a számok viszonylag erőteljesek egy ilyen méretű autó esetében, bár kevésbé lenyűgözőek, ha figyelembe vesszük az Avenger saját tömegét, amelyet várhatóan megnövelt a 54 kWh kapacitású hajtóakkumulátor.
A mérlegünkön 1601 kg-ot nyomó Avenger nem túl nehéz, és hasznos alacsony súlyponttal rendelkezik, de érdemes megjegyezni, hogy a 1.2 literes benzinmotoros változat hivatalos tömege mindössze 1182 kg.
Az Avenger tervezői jó személyiséget csempésztek az autó külsejébe, de a sziklafékek és a zárható differenciálművek határozottan a polcon maradtak.
Ellentétben a Wranglerrel, az Avenger nem kapta meg a Trail Rated minősítést – a Jeep jelölése, amelyet azokra az autókra adnak, amelyek sikeresen teljesítették a hírhedten brutális Rubicon Trail-t. Azonban ez az autó valószínűleg jóval messzebb eljuttat majd egy földúton, mint a tipikus kompakt elektromos autók.
Egyrészt, bár a geometriájával nem vetekedhet egy Suzuki Jimny-vel, a rövid túlnyúlások, a jó hasmagasság és a rövid tengelytáv azt jelenti, hogy a megközelítési, távozási és átlépési szögei kedvezőek.
Az Avenger ráadásul SelecTerrain rendszert is kapott, amelynek van módja hóra, sárra és homokra. Természetesen vannak határok abban, hogy az ESP és a vonóerő-ellenőrző rendszerek egyedül hogyan tudják maximalizálni a képességeket ezeken a felületeken, de valószínűleg segítenek abban, hogy egy nehéz helyzetet egy kicsit kevésbé nehézzé tegyenek – ellentétben talán az Avenger hatékonyságra fókuszáló, alacsony gördülési ellenállású gumiabroncsaival.