Delhusa Gjon-tól kell búcsúznunk!

Könnyűzenei karrierjét egészen fiatalon kezdte. 1971-es Táncdalfesztiválon előadta Kőszeghy Attila szövegíró és Kőszeghy Károly zeneszerző Hegyek lánya című dalát, amellyel egy csapásra ismert lett. Azonban TTOKon az a hír látott napvilágot hogy soha többé nem áll színpadra! EGY ORSZÁG BÚCSÚZIK TŐLE! MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A felfüggesztés is javult, nagyobb gumiabroncs szélesség is rendelkezésre áll. A legfelső felszereltségű Avenger Summit, amely 18 hüvelykes, jól kinéző kerekeken gurul, amelyek szépen kitöltik az autó szögletes íveit, körben 215-ös abroncsokat visel.

A passzív felfüggesztés elöl MacPherson rugóstagokkal, hátul pedig torziós gerendával működik – ez a Stellantis ezen típusú termékeire jellemző megoldás.

Az Avenger első tengelyén található, külön excitatált szinkronmotor volt a világpremierje ennek az autónak. Ez volt az első egység, amelyet az eMotors szállított, amely a Stellantis és a japán szakértő Nidec közös vállalkozása. Azt mondják, hogy hatékonyabb, mint elődje, és 154 lóerőt, illetve 260 Nm nyomatékot kínál.

Ezek a számok viszonylag erőteljesek egy ilyen méretű autó esetében, bár kevésbé lenyűgözőek, ha figyelembe vesszük az Avenger saját tömegét, amelyet várhatóan megnövelt a 54 kWh kapacitású hajtóakkumulátor.

A mérlegünkön 1601 kg-ot nyomó Avenger nem túl nehéz, és hasznos alacsony súlyponttal rendelkezik, de érdemes megjegyezni, hogy a 1.2 literes benzinmotoros változat hivatalos tömege mindössze 1182 kg.

Az Avenger tervezői jó személyiséget csempésztek az autó külsejébe, de a sziklafékek és a zárható differenciálművek határozottan a polcon maradtak.

Ellentétben a Wranglerrel, az Avenger nem kapta meg a Trail Rated minősítést – a Jeep jelölése, amelyet azokra az autókra adnak, amelyek sikeresen teljesítették a hírhedten brutális Rubicon Trail-t. Azonban ez az autó valószínűleg jóval messzebb eljuttat majd egy földúton, mint a tipikus kompakt elektromos autók.

Egyrészt, bár a geometriájával nem vetekedhet egy Suzuki Jimny-vel, a rövid túlnyúlások, a jó hasmagasság és a rövid tengelytáv azt jelenti, hogy a megközelítési, távozási és átlépési szögei kedvezőek.

Az Avenger ráadásul SelecTerrain rendszert is kapott, amelynek van módja hóra, sárra és homokra. Természetesen vannak határok abban, hogy az ESP és a vonóerő-ellenőrző rendszerek egyedül hogyan tudják maximalizálni a képességeket ezeken a felületeken, de valószínűleg segítenek abban, hogy egy nehéz helyzetet egy kicsit kevésbé nehézzé tegyenek – ellentétben talán az Avenger hatékonyságra fókuszáló, alacsony gördülési ellenállású gumiabroncsaival.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük