Neked mi a véleményed? Delhusa Gjon azonban még nem erősítette meg teljes mértékben a feltételezést! Mindenesetre neked hiányozna?
Forrás: MSN / FB / TTOK / BPW
Ez is érdekelhet:
Majdnem 200 lb-ft azonnal rendelkezésre álló nyomaték és hatékonyságra optimalizált gumiabroncsok (ebben az esetben a Goodyear-től) könnyen tapadási problémákhoz vezethetnek, különösen egy vizes felületen (ahogy az a teszt során is előfordult).
De az Avenger nem szenved ilyen problémáktól, mert, amellett hogy meghajtja a motorját, a nikkel-mangán-kobalt akkumulátorcsomagja lényegében egy további vonóerő-ellenőrző eszközként működik.
Amint hamarosan kiderül, ez az autó jól elrejti a jelentős saját tömegét a kezelhetőség terén, de amikor egyenes vonalú teljesítményről van szó, az akkumulátor extra súlya világosan érezhető. Az gázpedál válaszideje maga jónak mondható: az alapértelmezett vezetési módban figyelemre méltóan azonnali, és a Sport módba kapcsolva kellemesen éles válik, de a haladás ezután egyenletes, ahogyan azt a 0-60 mph közötti 8,3 másodperces időnk is mutatja.
Összehasonlításképpen, az MG 4 EV 7,1 másodpercet, míg a Smart #1 mindössze 5,6 másodpercet ért el. Igen, ezek a riválisok jelentősen erősebbek, mint a Jeep, de azok is még nehezebbek, és ami még fontosabb, ugyanolyan felszereltséggel nem drágábbak. Az MG 4 valójában szembetűnően olcsóbb.
Úgy tűnik, mintha az Avenger gyorsabb kellene legyen, és bár lehetséges, hogy a hideg tesztkörülmények befolyásolták a teljesítményt, még az hivatalos 0-100 km/h idő is egy méltóságteljes 9,0 másodperc. Akik könnyed előzési képességet keresnek, azok inkább máshol nézelődjenek. Vagy várjanak, hogy a Jeep piacra dobja-e az Avenger duálmotoros változatát.
Közben a fékezés egy kissé ruganyos pedálérzést mutat, bár ez nem ritka az olyan elektromos autóknál, amelyek nem prémium márkától származnak. Az Avenger legalább rendelkezik jól kalibrált regeneratív fékrendszerrel (amelyet a ‘B’ jelzésű gombokon találunk a vezetési mód választóján).