A kérdés így hangzott: „Előfordult-e valaha, hogy családon belüli, szakmán belüli, vagy párkapcsolati er*sz*k történt az életedben?”
Gabi őszintén válaszolt: „Párkapcsolaton belül voltam verbálisan b/ntalmazva. Egyszer pedig egy kapcsolatomban meg*töttek. De én sosem voltam az a típusú nő, aki ezt tűrte volna. A lelki b/\ntalmazást viszont sajnos sokáig eltűrtem, amíg végül nem léptem.”
Hajdú Péter úgy tűnt, hogy valami még mélyebb dologra is kíváncsi lehetett, ezért ismét rákérdezett Gabi szakmai életére, hogy van-e olyan tapasztalata, amely ezen a téren is összefügghet. „A szakmában is volt már olyan, hogy valaki azt mondta neked, hogy csak akkor léphetsz fel, ha valami mást is csinálsz?” – tette fel a kérdést. Gabi válasza ismét sokkoló volt:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Bár az autó opcionális 22 colos kovácsolt alumínium kerekekkel meglepően jól indult el álló helyzetből és állt meg nagy sebességről egy ilyen nehéz járműhöz képest, úgy tűnt, hogy ezek hátrányosan befolyásolták az autó hatékonyságát és hatótávolságát.
A tesztelés során a hőmérséklet 4-8°C között alakult, ami szintén hatással volt az eredményekre. Ennek ellenére a mért 246 mérföldes (kb. 396 km) túra hatótávolság kissé csalódást keltő volt. A 20 colos alapértelmezett kerekekkel és melegebb időjárási körülmények között valószínű, hogy a Polestar 3 közelebb kerülne a 270 valódi autópályás mérföldhez, és talán 300-at is elérne alacsonyabb sebességnél és városi használatban. De ha rendszeresen 300 mérföld feletti hatótávolságot szeretnénk, úgy gondoljuk, hogy a kevesebb teljesítményű, egymotoros modell lesz a megfelelő választás.
A méretéhez és teljesítményéhez képest a Polestar 3 meglepően kedvező áron elérhető, legalábbis viszonylagos értelemben. Az alapfelszereltség is megfelelő, és jelenleg 0%-os gyártói finanszírozási ajánlatok érhetők el, megfelelő előleg-támogatással.
Az autónk gyorsan töltődött alacsony és közepes töltöttségi szinteken, de sosem érte el a hirdetett 250 kW-os csúcs teljesítményt. A 149 kW-os súlyozott átlagos töltési teljesítménye miatt az autó lassabb, mint az Audi Q6 E-tron és a Kia EV9.