„Igen, volt ilyen, és meg*töttem. De nem egy fellépésről volt szó, hanem egy filmszerepről. De többet most nem mondok el, mert hatalmas botrányt okozna, ha részletesebben beszélnék róla. Talán egyszer majd egy könyvben elmesélem, de most nem vagyok kész arra, hogy bármit eláruljak.”
Ez a válasz tovább fokozta az interjú izgalmát, és megerősítette, hogy a sztárok életében nemcsak a reflektorfény, hanem az árnyoldalak is jelen vannak, amelyekről csak a legnagyobb bátorsággal és őszinteséggel lehet beszélni.
VIA YT
Ez is érdekelhet:
A Polestar 3 belső tere tágas, drágán megmunkált és jellegzetesen minimalista a kialakításában és a témáiban, a stílusos kabin pedig egy visszafogott, de tagadhatatlanul vonzó hatást kelt.
Ez egy határozottan XXI. századi autó, amely a digitális technológia minden aspektusát teljes mértékben magába öleli. Nem kulccsal érkezik, hanem egy hitelkártya-formájú belépőkártyával, amely nem rendelkezik gombokkal a zárak vagy a csomagtér távoli nyitásához (ami zavaró lehet, amikor az utasok előbb érnek az autóhoz). A kártya használatához tartsuk azt az ajtókilincshez (vagy hagyjuk a zsebünkben, és nyomjuk meg a kilincs ‘kulcs nélküli’ bemélyedését), amely ezután kiemelkedik az ujjaink felé.
A kormánykerék küllőin található gombok nem nyilvánvalóak, mivel nincsenek megjelölve. És inkább nem szeretnénk a képernyőt nézni, hogy megnézzük egy gomb funkcióját, mielőtt megnyomnánk.
A 14,5 colos, portré tájolású multimédiás rendszer állítólag elegendő hálózati feldolgozási kapacitással rendelkezik ahhoz, hogy az autó és a hozzá kapcsolódó Volvo EX90 a piac első „szoftveralapú járművei” közé tartozzanak, amelyek képesek idővel frissíteni és javítani magukat. Ennek úgy kellene tennie, hogy ez legyen a legfejlettebb, legérzékenyebb és legintuitívabb érintőképernyős rendszer a maga nemében, de a valóság, bár bizonyos szempontból dicséretes, nem teljesíti maradéktalanul ezt az ígéretet. A rendszert egy sor gyorsgombon keresztül navigálhatjuk a képernyő alján, amelyek közül néhányat „intelligensen” választanak ki a leggyakrabban használt menük és funkciók alapján. Ezek egyszerűsítik például az autó hatékonysági számítógépének előhívását, de úgy tűnik, hogy nem képesek egyes ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) vagy vezetési módok kapcsolóit véglegesen a kijelzőn tartani – ezért rendszeresen három vagy négy szint mélyebbre kell navigálni a menükben, hosszabb ideig elfordítva a tekintetünket az útról, hogy olyan dolgokat találjunk, amelyeknek elérhetőbbnek kellene lenniük.