A végső törést szinte mindenki ugyanahhoz a pillanathoz köti: az lntlmltás hetéhez, ahol Attila még hitt abban, hogy közelebb kerülhetnek egymáshoz. A férfi őszintén várta a közös feladatokat, a lehetőséget, hogy talán megtörik a jég, de Viki minden mozdulatán látszott a feszültség, a menekülő ösztön.
A nézők pedig sokkot kaptak, amikor Viki nyíltan kimutatta undorát az érintéstől, sőt… hányingere lett attól, hogy közeledni kellene.
Viki aztán a legutóbbi adásban olyan monológgal állt elő, amitől tényleg felrobbant az internet: a „pokol pokla”, a „trauma”, az „óriási fájdalom” – mind Attila szeméhez kötve. A kommentelők pedig nem is kímélték:
– „Szóljon valaki ennek a kriptaszökevénynek, hogy hagyja abba a színészkedést!”
– „Attila, menekülj! Ez a nő soha nem fog szeretni!”
– „Ez már nem is valóságshow, hanem pszichológiai hadviselés.”
A feszültség egyre nőtt, és most már egyetlen kérdés maradt: mit lép Attila az utolsó adásban?
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A belépő szintű Air modellek számos vezetéstámogató funkcióval vannak felszerelve. A GT-Line felszereltségi szintre való átállás sportos stílusjegyeket ad kívül-belül, míg a GT-Line S modellek távirányítású intelligens parkolást, holttérfigyelőt és hőszivattyút is tartalmaznak.
A standard fényezés a Fehér Gyöngyház, a többi prémium opció ára 650 fonttal emelkedik. A Kia az EV5-höz hét év garanciát is kínál, amelyből nyolc év fedezet jár az akkumulátorcsomagra és a motorra. Az EV5 nem változtatja meg igazán a játékszabályokat úgy, ahogy néhány testvére tette, amikor néhány évvel ezelőtt piacra kerültek, de – ahogy említettük – ez jól tükrözi, milyen gyorsan vált az elektromos Kia kategóriaelsőségért való versenyének gondolata az újdonságból teljesen normálissá.
És ne hagyd, hogy az EV5 számos erősségét levonja az a tény, hogy nem változtatja meg az osztály elvárásait. Bár hiányzik belőle egy igazán meggyőző aspektus, ami kiemelné a versenytársak közül, az elektromos SUV piac éles végén kellene lennie. Meglehetősen hibátlanul vezethető, meglehetősen jellegzetes a külseje, praktikus a belső tere, és könnyen érthető technológiát tartalmaz. Komolyan, nehéz komolyan lekörözni. Ami az ára mellett a Jazzt annyira vonzóvá teszi, az az okos kialakítása. Az Mk3 – amelyet 2015 és 2020 között forgalmaztak az Egyesült Királyságban – hosszabb tengelytávval rendelkezik, mint elődje, ami lehetővé tette a Honda számára, hogy növelje az utastér teljes térfogatát.
Csússz be egy Mk3 Jazz hátsó ülésére, és meg fogsz lepődni, mennyi fej- és lábtér van, még akkor is, ha magas vagy. Két felnőtt kényelmesen elfér hátul, és nem fognak panaszkodni, ha egy rövid útra egy harmadik személyt kell beszállítanod.
De nem csak tágas: a Jazz hátsó utasterében trükkös „varázsülések” is találhatók, amelyek alapjai a moziülésekhez hasonlóan felhajthatók, így terjedelmes tárgyakat is el lehet helyezni a hátsó utastérben anélkül, hogy a hátsó üléseket síkba kellene hajtani. A Jazz pedig a csomagtartó kapacitása tekintetében is messze felülmúlja a többit: 354 literes változatával 62 literrel nagyobb, mint az azonos méretű Mk6-os Ford Fiestáé.
Mindezen funkciók ellenére ebben a viszonylag konzervatív utastérben csak kevés hely van a formavilágnak, a fényes fekete és króm díszítőelemek csak korlátozottan élénkítik a hangulatot – de az illeszkedés és a kidolgozás kellően megnyugtató, a főbb érintkezési pontokon található strapabíró műanyagok pedig azt jelentik, hogy jól tartja magát az idő múlásával.
