A visszatérés után túl nyugodt volt: Egy igazi űrhajós a Földre visszaérve meghatódik, sír, köszöni a legénységnek, vagy legalábbis elmondja, milyen volt „fentről látni a kékséget”. A rajongóknak azt tűnt fel leginkább hogy az karórája egyik percről a másikra hirtelen megváltozott. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ami viszont határozott előrelépés, hogy az Actyon sokkal csendesebb és kifinomultabb lett, mint a Torres. Ez a fejlesztéseknek – például új zajelnyelő anyagoknak, habbetéteknek, hangszigetelt üvegnek, új ajtótömítéseknek és zajcsökkentő abroncsoknak – köszönhető. Ezek révén az autó valamivel igényesebb hatást kelt, mint a korábbi KGM vagy SsangYong modellek.
Mivel csak egyféle motorral és felszereltséggel kapható, az Actyon konfigurálása gyorsan megvan. Az ára £36,995, és gyakorlatilag minden extrát alapból tartalmaz – az egyetlen opcionális tétel a metálfényezés, ami £650-ba kerül.
A KGM öt év vagy 100 000 mérföld garanciát kínál, a szervizperiódusok 12 havonta vagy 10 000 mérföldenként esedékesek. Hároméves szervizcsomag is elérhető havi £35-ért. Három év után az Actyon becsült értéke £19,200 lesz, ami a listaár 52%-a.
Az Actyon drágább, mint a hasonló méretű, de nagyobb csomagtartójú Torres, viszont jobb felszereltséget és valamivel magasabb minőségérzetet kínál. Olcsóbb, mint a hasonlóan felszerelt Kia Sportage, de többe kerül, mint a hasonló méretű Nissan Qashqai vagy MG HS.
A hivatalos fogyasztás sajnos nem túl meggyőző, és a rövid próbaút alapján a valóságban nehéz lesz 30 mpg-t (kb. 7,8 l/100 km) elérni.
Szóval vajon az Actyon egy merész új kezdet egy megújuló autógyártó számára, vagy csupán egy kicsit csillogóbb, kupésított változata egy már meglévő modellnek? Nos, a válasz valahol a kettő között van.
Tagadhatatlan, hogy szoros a rokonság a Torres modellel, de az első benyomások alapján néhány kulcsfontosságú ponton finoman, de céltudatosan javítottak a Torres hibáin. Az Actyon egyértelműen előrelépés a régebbi, átnevezett SsangYong modellekhez képest, és valós jele annak, hogy a márka új tulajdonosa hajlandó pénzt és figyelmet fektetni a fejlődésbe.
Persze nem hibátlan autó, de van benne egyfajta bájos tökéletlenség, és biztosan olyan autót vezetnél, ami kitűnik az utakon. Nem valószínű, hogy az Actyon vezető szerepet tölt majd be a brit piacon – különösen mivel a KGM jelenleg kis gyártóként van bejegyezve, így nem kell megfelelnie a zéró kibocsátású járművekre (ZEV) vonatkozó szigorú előírásoknak –, de azok számára, akik valami egyedit és kissé robusztusabb családi SUV-t keresnek, mindenképp vonzó lehet.