Drágul a Nyugdíj felvételi díj! Mutatjuk mennyivel!

Januártól több banknál is többet kell fizetni a tranzakciókért, az OTP Bank után a KH Bank is közzétette a januártól hatályba lépő feltételeket. Ezek alapján a tranzakciós költség mértéke így változik: bankon belüli és bankon kívüli azonnali, aznapi és határidős forint átutalásoknál, a bankon belüli és bankon kívüli rendszeres átutalásoknál, a VIBER átutalási megbízásoknál.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Meglepő módon, annak ellenére, hogy az autó tömege viszonylag alacsony – mindössze 1112 kg – a fékhatása gyenge volt. A járműnek 73,1 méterre volt szüksége ahhoz, hogy 113 km/h sebességről teljesen megálljon. Ez még egy terepjárótól is gyenge eredmény, különösen ha figyelembe vesszük, hogy az autón hibrid terepgumik voltak, és bár a tesztnapon az út kissé nedves volt, ez sem indokolta teljesen a gyenge fékteljesítményt. A kocsi erősen bólintott erőteljes fékezéskor, a Bridgestone abroncsok pedig hajlamosak voltak „úszni” az aszfalton.

Suzuki Jimny nem az országúti teljesítményéről híres, de ha valaki elsősorban egy strapabíró, városi és terepen egyaránt használható autót keres, amivel rövidebb távokat kényelmesen meg lehet tenni, és nem zavarja a fokozott zaj vagy a szerény gyorsulás, akkor a Jimny egy karakteres és szerethető választás lehet.

A Suzuki Jimny terepen mindig is meglepően jól teljesített, sokkal nagyobb és drágább SUV-kat is lepipált a nehezebb körülmények között. Ezt a kiváló terepjáró képességet főként a létravázas felépítésének és a merev tengelyes felfüggesztésének köszönhette. Ugyanakkor éppen ezek az elemek voltak felelősek azért is, hogy közúton viszont jóval kevésbé nyújtott élvezetes vezetési élményt – különösen városban vagy rosszabb minőségű utakon.

Amikor a negyedik generációs Jimny megjelent – több mint húsz évvel az előző széria után – sokan remélték, hogy ez az ellentmondás végre megszűnik. Az autó aranyos, játékos külseje ugyanis azt sugallta, hogy egy barátságos, könnyen kezelhető járművel van dolgunk. Azonban gyorsan kiderült, hogy az alapvető kompromisszum megmaradt: terepen továbbra is lenyűgözően teljesít, de az országúti viselkedése bőven hagy kívánnivalót maga után.

Különösen alacsony sebességnél tűnt fel, mennyire ideges, nyugtalan tud lenni a futómű. A rosszabb minőségű, egyenetlen utakon – amilyenből Nagy-Britanniában sincs hiány – a kisebb-nagyobb úthibák szinte azonnal bejutottak az utastérbe, és kellemetlen rázkódást okoztak. A rugózás egyszerűen nem tudta megfelelően kisimítani az úthullámokat, így az utazás ilyenkor kényelmetlen és fárasztó volt.

Amikor azonban az autó gyorsabban haladt, például országúton, valamelyest javult a helyzet. A futómű ilyenkor jobban kezelte a hosszabb, hullámszerű útegyenetlenségeket, és az autó viselkedése is nyugodtabb lett. Viszont voltak olyan pillanatok is, amikor a karosszéria hirtelen, nagy kilengésekkel reagált az útra, mintha a jármű szinte el akarna szakadni az aszfalttól. Emiatt folyamatosan oda kellett figyelni, hogyan viselkedik az autó, különösen ha gyorsabban haladtunk.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük