Dráma a Margit hídon!

De a tűzoltók időben megmentették az életét, amit a környéken összegyűlt emberek hangos tapsolással jutalmaztak. Péntek délután drámai jelenetek zajlottak a Margit hídon. Több tűzoltó- és rendőrautó érkezett a helyszínre. Megkerestük a Budapesti Rendőr-főkapitányságot az üggyel kapcsolatban, akik annyit válaszoltak, hogy biztonsági intézkedéseket hajtottak végre a Margit hídon.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ha a Tonale-t úgy szánták, hogy megmentse az Alfa Romeo-t – és, valljuk be, volt már néhány hasonló próbálkozás – nem igazán tudhatnánk meg róla, hogy valóban sikerült. Az elektromos hajtásláncok teljesítménye és vezethetősége mindkettő olyan területek, amelyek jelentős fejlesztést igényelnek.

Az Alfa mérnökei azt mondják, hogy a mildhybrid modell kis elektromos motorja és hajtó akkumulátora „megfelelő méretű” az autóhoz – de a gyakorlatban úgy érződik, hogy alulméretezettek ahhoz, hogy valóban meggyőző hibrid vezetési élményt nyújtsanak. A motor nagyon gyorsan bekapcsol, és eléggé zümmög, amikor nyomják. Kissé erősebbnek és talán egy árnyalatnyival finomabbnak tűnik, mint néhány más hibrid opció, de egy hagyományos benzines 2.0 literes X1 gyorsabb és kifinomultabb még ennél is.

Lényegében ugyanaz igaz a mildhybrid hétfokozatú duálkuplungos váltójára is: rendben van, de a nyolcfokozatú automata váltóról jössz, nem fogsz elájulni a váltások simaságától, sebességétől vagy a választott váltópontoktól.

A nagyobb teljesítményű PHEV esetében a teljesítmény már valóban érződik reagálóbbnak és magabiztosabbnak; de itt a Tonale tempója és vezethetősége eléggé függ a hajtó akkumulátor állapotától.

Amikor teljesen feltöltöttük, a teljesítménytesztjeink megerősítették, hogy az autó valóban 6,3 másodperc alatt éri el a 60 mph-t álló helyzetből, és körülbelül 15 másodperc alatt futja a negyed mérföldet – mindkettő figyelemre méltó sportos eredmény. De amikor ugyanazokat a teszteket elvégeztük az akkumulátor teljes lemerülése után, az autó egy másodperccel tovább tartott, hogy elérje a 60 mph-t, és több mint 2,5 másodperccel hosszabb idő alatt érte el a 90 mph-t álló helyzetből.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük