Dráma a Margit hídon!

További információkat nem kívántak megosztani. Neked mi a véleményed? Nyugodtan oszd meg a véleményed a FB poszt alatt!

Forrás: MSN / FB / IG

Ez is érdekelhet:

A Tonale PHEV szubjektív teljesítménye még inkább hátrányosan érintett, amikor az akkumulátor lemerült. A félig gázpedálos reagálás észrevehetően tompul, amikor a belső égésű motor főtengelyét „vontatják” az akkumulátor töltéséhez, így úgy érezheted, mintha mézben (vagy molyhosban) vezetnél – legalábbis addig, amíg el nem éred a gázpedál alsó tartományát, amikor az autó hajtásláncának kalibrálása vált. A riválisok biztosan jobban kezelik a folyamatos vezetési élmény biztosítását, függetlenül az akkumulátor állapotától.

A PHEV finomítása az „elfogadhatótól” az „átlagosig” terjed. A belső égésű motor elég fémes, „koppanós” hangon működik, és az Alfa kabin szigetelése nem túl hatékony. 71 dB(A) kabinhangot mértünk egy 70 mph-s autópályás sebességnél, miközben a prémium márkájú opciók ezen a szinten 67 dB(A)-ig vagy az alá mennek.

A fékpedál progressziója, az Alfa elektromechanikus fékboost rendszerén keresztül, kicsit puha, de nem túl mesterséges, és lehetővé teszi az energiamenedzsmentet és a súrlódó fékezést elég jól.

Az Alfa Romeo PR anyaga a Tonale-ról elég részletesen leírja, hogyan és miért képes az autó úgy kezelni, „mint egy igazi Alfa” – mindezt a karosszéria megerősítésének és a kifejezetten hangolt kerekek geometriájának köszönhetően, amelyek célja, hogy az autó egyszerre legyen szórakoztatóbb vezetni és kényelmesebb, mint a „legjobb versenytárs”. És bizonyos mértékig, különleges körülmények között, a Tonale valóban olyan dinamikus kezelhetőséggel rendelkezik, mint a szegmens egyik legizgalmasabb opciója.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük