Dráma a nyugdíjas élelmiszer-utalvánnyal

Hatalmas dráma ütötte fel a fejét! Mivel sok nyugdíjas azt állítja hogy mégsem érkezik a 30 ezer forintos nyugdíjas élelmiszer-utalvány MÁR RÉG MEGKELLET VOLNA ÉRKEZNI! Azonban most tiszta vízet ütnünk utoljára a pohárba! Érkeznek a nyugdíjas élelmiszer-utalványok! Szept 1 Hétfőétől kezdődött a kézbesítés és október közepéig tart a nyugdíjasoknak járó 30 ezer forintos élelmiszer-utalványok postai kézbesítése. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az autó karosszériája nem dől meg túlságosan, így kanyarodás közben is stabilnak, kiszámíthatónak és biztonságosnak érezhetjük. A kormányzás ugyan könnyű, és visszajelzések terén nem túl informatív, de nagyobb sebességnél elég pontos ahhoz, hogy ne okozzon csalódást. Van lehetőség egy Sport üzemmód bekapcsolására is, amit egy gombbal lehet aktiválni a középkonzolon, de ez a mód igazából csak mesterségesen „megsúlyosítja” a kormányzást, anélkül, hogy valódi változást hozna a vezetési élményben. Összességében maga az autó vezetése kissé unalmasnak mondható, nem igazán nyújt izgalmas vagy emlékezetes élményt.

Legalább annyi pozitívum mégis elmondható, hogy az autó egész jól veszi az úthibákat és a rosszabb minőségű aszfaltot is, vagyis a futómű elég kényelmes, nem ráz túlzottan, még akkor sem, ha az útburkolat nem tökéletes. Egy apróbb kritika viszont megfogalmazható a vezetési pozícióval kapcsolatban: az üléspozíció alig magasabb, mint amit a Hyundai i20 nevű kisautó kínál, vagyis nem igazán érvényesül az a magasabb, SUV-szerű üléshelyzet, amit sokan keresnek az ilyen kategóriájú járműveknél.

A Hyundai Bayon jelenlegi változata egy 1,0 literes benzinmotorral működik, amely 99 lóerős teljesítményt biztosít. Korábban ez a motor egy mild-hibrid rendszerrel volt kombinálva, ami segített növelni a teljesítményt és javította az üzemanyag-hatékonyságot is, de ezt a rendszert a legutóbbi modellfrissítés során eltávolították. Ennek következtében valamelyest romlott az autó fogyasztása és kibocsátása is. Mind a kézi, mind az automata váltós változat hivatalos fogyasztási értéke most 51,4 mérföld gallononként (ami európai mértékre átszámítva körülbelül 5,5 liter/100 km körül alakul), míg a szén-dioxid-kibocsátás 125 g/km a kézi váltós, és 124 g/km az automata változat esetében. Ezek az adatok rosszabbak, mint a modellfrissítés előtti változaté, amely még 53,3 mpg fogyasztást és 119 g/km-es CO2-kibocsátást tudott felmutatni.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük