A polgárok nem elégedettek a választással! Sokak a lemondását akarják! Teljesen összeomlottak főleg az olasz hívők! – irja a italyn/ws. A szentek helyett végre emberek véleménye is számíthat. A név már elhangzott – most a tettek következnek. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ha alaposan megvizsgáljuk a műszaki adatokat, észrevehetünk valami szokatlant: az E-Tense 4×4 300 modell ugyanazokkal a motor- és motoradatokkal rendelkezik, kivéve, hogy alacsonyabb rendszerteljesítménnyel, 296 lóerővel. A különbség az inverterben rejlik. A 360-as verzió feljavított invertere lehetővé teszi, hogy az elektromos motorok hosszabb ideig szállítsanak csúcsteljesítményt, így jobban szinkronizálódnak a benzinmotor teljesítmény-sávjával, ami magasabb rendszerteljesítményt eredményez.
A 360-as sportos változatot még inkább kiemelik a 15 mm-rel alacsonyabb felfüggesztéssel, az egyedi keresztlengőkarokkal, amelyek szélesebb nyomtávot biztosítanak (elöl 24 mm-rel, hátul 10 mm-rel), a 380 mm-es elülső fékekkel és négydugattyús féknyergekkel, valamint az egyedi 21 colos kerekekkel, amelyeket Michelin Pilot Sport 4S gumik borítanak.
A DS 7 360-hoz hasonló plug-in hibridek esetében lehetetlen egyszerűen leírni az „teljesítményt”, mivel az jelentősen változhat – mind mennyiségben, mind pedig természetében – a helyzettől, a vezetési módtól és a töltöttségi állapottól függően.
A legjobb forgatókönyvben, teljes töltéssel és a motorok és a benzinmotor közös erejével, a DS 7 360 minden egyes 355 lóerejét megérzi, induláskor talán egy kicsit vonakodva, de azután folyamatosan gyorsul, és erőteljesen visszanyom a helyére. Az idézett 0-100 km/h időt (5,6 sec) ugyan nem sikerült teljesen elérni, de a 6,0 sec még mindig elég gyorsnak számít.