Azok, akik radikális fordulatra számítottak, most kissé csalódottan vakarják a fejüket, a jelek szerint mégsem maradunk reformok nélkül – csak épp csendesebben, halkabb léptekkel érkeznek. Nem harsány, nem kampányol, nem akar mindenkit meggyőzni – csak jelen van.
Forrás: MSN / FB / EZT / Italyn
Ez is érdekelhet:
A Ssangyong Korando E-Motion hajtáslánca elfogadható, és az 0-100 km/h (62 mph) körüli 8,0 másodperces idő elég gyors – annak ellenére, hogy több riválissal, mint például a Kia Niro EV-vel és az MG 4 EV-vel szemben elmarad. Kényelmes is. Élveztem az elektromosan állítható bőr üléseket, különösen, mivel azok fűthetők vagy hűthetők voltak, és könnyen találtam olyan vezetői pozíciót, ami nekem megfelelő volt.
A Korando a legtöbb felületen jól futott, és az utasaimnak ritkán voltak panaszaik. Ismét, az utastér elég lenyűgöző és szilárd volt, és rengeteg gomb volt, így gyorsan változtathattam a klímát, kikapcsolhattam a rendkívül idegesítő sávtartó asszisztenst, és egyetlen nyomással irányíthattam sok mást.
Emellett a csomagtér és az utastér bőséges helyet biztosított a költözésemhez, könnyedén elfértek a dobozaim és más holmim, amelyeket a londoni új otthonomba vittem.
Bár mindezek fontos pozitívumok, nem hiszem, hogy a Korando elégségesen kiemelkedne ebben a csúcsmodell verzióban, különösen, ha figyelembe vesszük majdnem 40 000 font körüli árát, még a rengeteg alapfelszereltséggel is.