A tűzoltók 16:07-kor kapták a riasztást, és rövid időn belül a helyszínre érkezve porral oltó készülékekkel fékezték meg a lángokat. Az utasokat időben leszállították, így szerencsére személyi sérülés nem történt, azonban a tűzeset fennakadást okozott a vasúti közlekedésben az érintett szakaszon. MUTATJUK A TŰPONTOS RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az igazán ajánlott változat azonban a Max felszereltség, amely az ë-C4 esetében 31 505 fontba kerül, míg az ë-C4 X esetén 30 150 font az ára. Ez a változat nemcsak kényelmi extrákat kínál – például fűthető ülések, első parkolóradarok, állítható magasságú csomagtérpadló –, hanem ami még fontosabb: a nagyobb akkumulátorcsomagot és a hatékonyabb hajtásláncot is tartalmazza.
Ennek ellenére így is egy árkategóriába kerül olyan modellekkel, mint például a Renault 5 csúcsváltozata, amely minden tekintetben egy modernebb, jobb érzetű autó, viszont kisebb, kevésbé tágas és kevésbé praktikus. Az ë-C4 Max valamivel olcsóbb, mint a hosszú hatótávú MG 4 EV Trophy kivitel, és még jelentősebb az előnye az új Kia EV3 58,3 kWh-s változatával szemben.
Frusztráló viszont, hogy a fejlettebb hajtáslánc kizárólag a legdrágább kivitelhez érhető el, mert a tapasztalataink alapján ez messze a jobbik választás. A nagyobb akkumulátorral és fejlettebb rendszerekkel szerelt modell átlagosan 3,7 mérföldet tett meg 1 kilowattóra energia felhasználásával vegyes használat mellett, sőt lassabb városi forgalomban 4,0 fölé is kúszott ez az érték. Ezzel szemben az alapmodell mindössze 3,3 mérföld/kWh körüli értéket tudott hozni. Ez pedig a gyakorlatban azt jelenti, hogy a 54 kWh-s változat nemcsak olcsóbban üzemeltethető, de a használható hatótávja is sokkal kedvezőbb: 188 mérföld az alapmodell 155 mérföldjével szemben.
Négy évvel az ë-C4 piaci megjelenése után jelentősen átalakult körülötte az elektromos autók piaca. Egyik oldalról megjelentek a kisméretű, mégis szerethető és okos megoldásokkal felszerelt városi elektromos autók – ilyen például a testvérmodell ë-C3 vagy a rendkívül jól sikerült Renault 5. A másik oldalon pedig ott vannak a nagyobb méretű ferdehátúak és crossoverek, mint az MG 4 EV vagy a Kia EV3.
A Citroën azonban ügyesen pozícionálta az ë-C4-et: olyan helykínálatot és praktikumot nyújt, amit inkább a nagyobb kategóriás modellektől várnánk, viszont az árát a kisebb modellek szintjén tudja tartani. Az ë-C4 X szedán változata továbbra is furcsa, kissé megosztó konstrukció, de az ára egyre csábítóbbá teszi.