A koncert során ugyan néhány pillanatra megjelent a közönség előtt, azonban egy bot segítségével tudott csak közlekedni. Ez sokakban kérdéseket vetett fel, és többen találgatták, mi állhat a háttérben. A válaszra végül Péter Szabó Szilvia adott magyarázatot.
– Szerettük volna elkerülni a találgatásokat, ezért őszintén elmondom, hogy Tominak nemrég sztrókja volt, amelyből jelenleg is gyógyul. Sajnos fizikailag még nem épült fel annyira, hogy részt vehessen a teljes koncerten. Ahogy a közönség is láthatta, még szüksége van a botra, hogy stabil maradjon. Nagyon bízunk benne, hogy hamarosan teljesen felépül, addig is minden támogatást megadunk neki – nyilatkozta az énekesnő.
ESÉLYEK A GYÓGYULÁSRA:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 2017-es Kia Proceed koncepció az egyik legjobb példája annak, hogy egy márka, amely éppen most kezdi felfedezni kreatív potenciálját, hogyan tud figyelemfelkeltő formát alkotni.
Valójában minden megvolt benne, amit egy tipikus koncepcióautó igényel: dús testfelületek, gumiabroncsok, amelyek szinte a kerékívekhez öntöttek, és az a kulcsfontosságú, izgalmas érzés, hogy valószínűleg alig változtatva eljuthat a kereskedésekhez.
A kerek hátsó ívek dizájnja egyértelműen emlékeztet a Porsche Panamera Sport Turismo-ra. A hajlított D-oszlop és a hátsó lámpa különösen figyelemre méltó tisztelgés a modell előtt.
Ahogy látni lehet, valóban így történt. De ha a sorozatgyártású Proceed figyelemfelkeltő megjelenése ég és föld a Kia tíz évvel ezelőtti, unalmas autóihoz képest, akkor a mögöttes esztétikai gondolkodás valóban ravasz. Az előző generációs Proceed egy hagyományosabb formájú hatchback volt, de különösen vonzó. A vonzereje nem tudta kompenzálni azt a tényt, hogy a három ajtós hatchbackek eladása az utóbbi években drámaian csökkent, így a név új értelmet nyert egy olyan karosszériaformában, amely a Reliant Scimitar és a Volvo 1800ES napjaiból emelkedett ki, mint a magas szintű „shooting brake” kombi.
Valójában a Kia arra számít, hogy ez az új shooting brake végül az összes Kia Ceed negyedét fogja kitenni (a többi a hatchback, az estate és az XCeed crossover, amely 2019 végén kerül piacra). Ha ez valóra válik, akkor a márka terméktervezői biztosan megérdemlik a dicséretet.
Azonban a vonalak, mint ezek, maguk után vonják az elvárást, hogy a vezetési élmény is kiemelkedő legyen. A tulajdonosok jogosan várhatják el, hogy a Proceed kormányzása, futóműve és kezelhetősége nem feltétlenül hot-hatch szintű kifinomultsággal és pontossággal, de legalább prémium szintű integritással és élvezetességgel bírjon. E tekintetben az alap Ceed már jó alapot ad, de szüksége van a dinamikai finomhangolásra, amit a hagyományosan prémium gyártók, mint a Mercedes-Benz, Porsche és Ferrari szoktak megvalósítani a modern shooting brake modelleknél.
A kérdés tehát: Vajon a Kia alá tudott menni egy praktikus, megfizethető autóval, amely olyan jól vezet, mint amilyen jól néz ki? Nézzük meg.
Ár: £28,685 | Teljesítmény: 138 lóerő | Nyomaték: 179 lb-ft | 0-60 mph: 9,5 sec | 30-70 mph negyedikben: 11,4 sec | Üzemanyag-fogyasztás: 34,0 mpg | CO2 kibocsátás: 133 g/km | 70-0 mph: 49,2 m