Dráma a színpadon! SZTRÓKOT KAPOTT A NOX frontembere!

Nagy Tamás egy rövid közleményben köszönte meg az emberek szeretetét és támogatását.
– Mindent megtettünk azért, hogy ott lehessek ezen a különleges estén, de az élet most máshogy alakította a történetet. Bár fizikailag nem tudtam fellépni, lélekben és szívvel ott voltam, és a közönség szeretete hatalmas erőt adott – írta közösségi oldalán a művész.
A NOX együttes 13 év után tért vissza a színpadra, és igyekezett felejthetetlen élményt nyújtani a közönségnek. Péter Szabó Szilvia szerint ez a fellépés az együttes eddigi pályafutásának csúcspontja volt.

Ez is érdekelhet:

A Kia ezt az autót szlovákiai üzemében gyártja a Kia Ceed ötajtós ferdehátú és kombi változata mellett, de a karosszéria tekintetében csupán a motorháztetőt és az első sárvédőket osztja meg a normál ötajtós modellel. Tekintve, hogy a Proceed kabin-hátra elhelyezett sziluettje erősen emlékeztet a Porsche Panamera Sport Turismo vonalaira – és hogy a hátsó fénycsík szinte azonnal minden összehasonlítást előidéz –, ez aligha meglepő.
A Proceed emellett átvette a Porsche négyajtós shooting brake típusának széles, távol lévő csomagtérajtó feliratozását, valamint annak kontúros hátsó lámpa lencséit. A két autó még a 0,30-as légellenállási együtthatót is közösen használja, míg a Kia Blue Flame fényezése megdöbbentően hasonlít a Porsche Sapphire Blue Metallic színére. Hogy a Kia hátsó szélvédőjének 64,2 fokos dőlése (míg a Ceed ferdehátúé 52,4 fok) hogyan viszonyul a Porsche-hoz, azt nem tudjuk, de úgy tűnik, hogy nagyon hasonló.
Bár már jól megszoktuk a Kia „tigrisorr” hűtőrácsát, még mindig nem untuk meg, mint dizájnelemet. Különösen tisztán látszik a hasonlóság itt a csúcsmodellt képviselő Stinger szedánnal.
Richard Lane
Főújságíró-helyettes
Bármi is legyen az ihlet, a Kia vezető formatervezője, Peter Schreyer és csapata nyílt célja az volt, hogy a háromajtós ferdehátúak vizuális dinamizmusát ötvözzék a kombi autók praktikumával – és ezen az alapon a Proceed sikeresnek mondható. A fémtestben ez egy vonzó autó – talán a legszebb, ami valaha viselte a Kia emblémát, bár nyilvánvalóan nem a legeredetibb.

A Proceed műszaki megoldásai kevésbé avantgárd jellegűek, de nem mondhatóak meg nem érdemeltnek, mivel minden modellben független, többszálas hátsó felfüggesztést kapott.
A Kia új K2 acél monocoque platformján épült, és MacPherson típusú első felfüggesztéssel rendelkezik, ami ugyanaz az architektúra, mint amit a Ceed és a Ceed Sportswagon esetében használnak, és 2650 mm-es tengelytávjával a Proceed a Volkswagen Golf Estate és a Mercedes A-Class között helyezkedik el a használható utastér tekintetében. Az elegáns túlnyúlások a Proceed extra hosszúságát eredményezik a testvéreihez képest.
A jármű szilárdabb felfüggesztéssel, átalakított passzív lengéscsillapítókkal és puhított stabilizátor rudakkal érkezik, összehasonlítva egy hasonló Ceed ferdehátúval, miközben az alváz 5 mm-rel közelebb került az úthoz. Eközben az elektromechanikus kormányzás megfelelő reakciókat ígér, mindössze 2,5 fordulatot locktól lockig, és a járgány keréksúlya is pontosan az elvártak szerint alakul, körülbelül 40 kg-mal könnyebb, mint az ekvivalens Ford Focus Estate.
A motorpaletta egy 138 lóerős, 1,4 literes turbós benzines és egy hasonló teljesítményű, de sokkal nyomatékosabb, teljesen új 1,6 literes turbódízel motort tartalmaz, míg a legnagyobb teljesítményű GT pszeudo-sportváltozat a Kia 201 lóerős, 1,6 literes T-GDi benzines motorjával van felszerelve, amely most először egy hétfokozatú duálkuplungos váltóval (DCT) párosul.
Ugyanezt a váltót szerelték a tesztautónkba is – egy 1,4 T-GDi középszintű GT-Line S felszereltségű modellbe. Minden Proceed motort keresztben szereltek be, és a teljesítmény kizárólag az első tengelyre jut.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük