Dráma az Űrállomáson! Kapu Tibor bajban!

A napi kétszeri edzés, 12 órás műszakok és a zéró magánélet miatt Tibor barátai is aggódnak. A magyar űrhajós videókapcsolatban mondta el: „Ez brutálisan keményebb, mint gondoltam. Egy dobozban élsz hat emberrel, minden hang hallatszik, a szagok sem mennek sehova.” Ráadásul a folyamatos kísérletezés és adatgyűjtés miatt alig marad ideje pihenni. „Az ISS nem hotel – ez kőkemény labor és túlélő-tábor egyszerre” – fakadt ki a legutóbbi bejelentkezésében.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ebben az éles versennyel teli szegmensben a Jaguar XE az Audi A4, a Mercedes C-osztály és a BMW 3-as sorozat triójával veszi fel a harcot. Figyelemre méltó alternatíva az Alfa Romeo Giulia is – különösen vezetési élmény és stílus tekintetében.
Noha a Jaguar első pillantásra versenytársa lehet a fent említett német modelleknek, az ára körülbelül 33 000 fonttól indul – így olyan modellek is szóba jöhetnek, mint a Peugeot 508. A kompakt prémium szedánok piaca komoly visszaesést szenvedett el az SUV-k térnyerése miatt, így olyan modelleket, mint a Toyota Camry, Lexus IS, Volvo S60, Ford Mondeo és a Volkswagen Passat szedán, már kivontak vagy hamarosan kivonnak a brit piacról.
Az XE 2015-ös megjelenésekor azonnali sikert aratott a Jaguar számára, és azóta időszakos frissítésekkel tartja meg előkelő helyét az üzleti szedánok mezőnyében. Míg a konkurensek kínálnak kombi, kupé és ferdehátú változatokat is, az XE kizárólag négyajtós szedánként elérhető.

A modellválaszték meglehetősen egyszerű: a Jaguar XE két alapváltozatban érhető el – R-Dynamic és Sport –, az R-Dynamic pedig S, SE Black és HSE Black felszereltségekben kapható.
Sajnálatos módon a korai XE S modellek erőteljes, kompresszoros V6-os motorját 2018-ban kivezették a kínálatból a szigorodó károsanyag-kibocsátási előírások miatt. Jelenleg csupán három motor közül lehet választani – kettő benzines és egy dízel –, mindegyik négyhengeres. A D200 jelű dízel mild-hybrid rendszerrel és hátsókerék-hajtással rendelkezik, a P250-es benzines szintén hátsókerék-meghajtású, míg a P300-as benzines összkerékhajtással érkezik. Mindegyik motorhoz nyolcfokozatú automata váltó társul.
Bármelyik változatot is választjuk, az XE magával ragadó vezetési élményt nyújt. Nyugodtan kijelenthetjük, hogy egy BMW 3-as volánja mögött sem lenne nagyobb élmény vezetni. A modell legszembetűnőbb dinamizmusa a gyors és éles kormányzás, valamint az agilis menettulajdonságok. Ugyanakkor hosszabb utakon is kellemes utazási komfortot kínál. A futóművet úgy tervezték, hogy nagyobb kerékméretekkel is jól működjön, így nem lesz túlzottan rázós az utazás, de kisebb kerekekkel kifejezetten luxusérzetet nyújt.
Egy nemrégiben végrehajtott árcsökkentés következtében az XE indulóára valamivel 33 000 font fölött van, míg a legerősebb P300 Sport változat ára 43 000 font körül mozog.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük