Dráma Kecskemét főterén!

Horváth Erika, a Bács-Kiskun Vármegyei Rendőr-főkapitányság saj/órefer/nse az esettel kapcsolatban azt mondta, a rendőrség közigazgatási eljárásban vizsgálja az eset körülményeit. Minden szempontot és lehetőséget megvizsgálnak!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Range Rover Sport SVR agresszíven sportos üléseinek és erőteljes bőrének után az SV belső terében gazdagságot, luxust és meglepően változatos tónusokat találunk.

Az első ülések sportos megjelenésűek, szénszálas héjjal, ami még inkább kiemeli a teljesítményre utaló jelleget. Azonban a tágas utastér inkább a luxust helyezi előtérbe, mint a hagyományos sportos elemeket. Az SV feliratok nyilvánvalóak, de az egész belső tér elsődlegesen a kényelemre és a luxusra összpontosít, így az olyan szokásos sportos anyagokat, mint a szénszál vagy az Alcantara, csak alaposan keresve találhatjuk meg.

Az SVR-ben a V8-as kipufogó hangja olyan volt, hogy a legvadabb pillanataiban akár 400 méterre is elűzte az autópálya külső sávját, de az autó szélesebb átalakulásával az SV már valamivel visszafogottabb.

A hangos kompresszor helyett itt egy kicsit magasabb, V8-as morgás hallható – kevésbé agresszív és éles hangzású, inkább homogén és dallamos, bár valószínűleg (a szigorúbb károsanyag-kibocsátási előírásoknak köszönhetően) mesterségesebbnek tűnik.

Itt nincs kézifékkapcsoló: az elektronikus kézifék automatikusan aktiválódik, amikor a sebességváltót parkoló pozícióba helyezed. Ez azoknak tűnhet furcsának, akik a közlekedési lámpánál „D”-ben hagyják az autót, és csak ekkor húzzák be a kéziféket.

A stílusát és teljesítményét tekintve ez a kétturbós V8 rengeteg élményt kínál. Elég könnyedén pörög fel, egészen 7000 rpm fölé, amikor szükség van rá, és lehetővé teszi, hogy az SV brutálisan elinduljon a nulláról és a kisebb fokozatokon.

Ez a Range Rover számos különböző autót próbál magára ölteni, és annyi különböző szerepet játszani, hogy az ember könnyen elveszti a fonalat. Kezdhet úgy, mint a feltűnő luxusvárosi autó, aztán könnyedén átfordulhat gyors GT-vé, majd a démoni, hátsó úton tombolós terepjáróvá vagy a demonstratív autópálya autóvá. És még akkor is, ha már úgy tűnik, hogy mindent kipróbált, más szerepek is bármikor felvehetők.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük