Neked mi a véleményed mi történhetett valóban? Ha van gondolatod nyugodtan írd meg bejegyzésünkbe!
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
A launch control indítása nem igazán sima, luxus élmény. Miközben az autó karosszériája ellenáll a túlzott ülepülésnek, minden egyes automatikus váltás igazán átérezhetően vág át a hajtásláncon, és a fejed hátradobja. Ez meglehetősen ritka egy olyan teljesítményautóban, amely nyomatékváltóval van felszerelve, de itt a hajtáslánc feszültsége és súrlódása, amelyben a zárható differenciálművek is szerepet kapnak, jól érzékelhető.
Az SV vezetése és kezelhetősége mindig egyfajta erőteljességet, inertiát és súlyt sugall. Soha nem lesz olyan típusú gyors SUV, amely hirtelen úgy tűnik, hogy leráz egy fél tonnát, és olyan könnyedén kanyarodik, mint egy szupersaloon, mint például a Cayenne vagy az Aston Martin DBX.
Az SV mód természetesen egy kicsit agresszívabbá, keményebbé és „húzósabbá” teszi az autót. A kormányzás a sima, könnyed és közepes súlyú érzetből nehéz, ingerlékeny és interaktív lesz. Az úttartás hirtelen szorosabbá válik, sokkal jobban érezni, hogy az autó állandó kapcsolatban van az úttal, míg korábban inkább próbált távol tartani minket tőle. A karosszéria kontrollja kissé reagál a nagyobb bemenetekre, és ritkán marad teljesen vízszintes és sík, de a lengéscsillapító rendszer gyorsan alkalmazkodik a karosszéria mozgásaihoz, amelyek tetszik, vagy sem, hajlamosak változni.
Itt nincs olyan mértékű tiszta mechanikai tapadás, vagy éles karosszéria-egyensúly, hogy kedvet kapj a szűkebb kanyarok támadásához, mintha egy sportos kisautóban vagy versenyautóban ülnél – bár az SV a méretéhez képest nem elhanyagolható dinamikai teljesítményt nyújt. Jól van lengéscsillapítva, biztonságos nagy sebességnél, és elég precíz ahhoz, hogy nagy sebességgel haladjon egyik pontból a másikba.