Gulyás részletesen ecsetelte, hogyan változik minden a következő hónapokban. Rövidesen elfogadja a Parlament a jogszabályt, amely hivatalosan is bevezeti a 14. havi nyugdíjat, és már jövőre érkezhet is az első negyede – ráadásul pontosan ugyanakkor, mint a 13. havi összeg.
A miniszter azt is elárulta, hogy a nyugdíjemelés mértéke 3,6% lesz, amely szerinte magasabb az inflációnál. A kormány büszkén hivatkozott arra is, hogy a 2010-es 97 ezer forintos átlagnyugdíj 2025 szeptemberére már 245 ezer forint fölé nőtt, és ez még tovább emelkedik.
Gulyás határozottan közölte:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Nem rángatózik vagy bólogat, mint egy régi vágású 4×4-es, sőt, még csak nem is közelíti meg azt. Ez a függőleges ingerlékenység szerencsére nem okoz olyan oldalirányú nyűgösséget, ami a magasabb hasmagasságú autókban könnyen fejrázást okozhat. A Nexo egyszerűen csak nehezen birkózik meg a nemzeti sebességkorlátozás körüli és körüli nyomásokkal és emelkedőkkel, ahogy azt egy 65 000 fontos luxus SUV-tól elvárnánk.
A hosszú távú autópálya-vezetés pihentető a jó sávtartó asszisztensnek köszönhetően. A Nexo másik aktív biztonsági kütyüje a Blindspot View Monitor nevű kamerarendszer, amely a legtöbb tesztelő számára egyszerűen csak azt a képet mutatja a digitális műszerfalon, amelyet a vezetőoldali tükörben látunk sávváltáskor. Ha a Nexo értékelését ebben a részben semmi másra nem alapoznánk, mint a valós hatótávolságára, valószínűleg sokkal jobb eredményt kapna. A teljes teszt átlagos hidrogénfogyasztása 42 mpg volt, ami a három hidrogéntartály 6,33 kg-os kapacitásával együtt 266 mérföldes hatótávolságot jelent. Ez jelentősen több, mint a Toyota Mirai tesztadata (357 km), ha nem is annyi, mint a Clarityé (430 km). A túra tesztünk gazdaságosságának eredménye azt sugallja, hogy mérsékeltebb vezetési körülmények között közel 610 kilométert lehet megtenni két tankolás között.
A tavaly tesztelt Jaguar I-Pace tesztátlagban mindössze 265 kilométert, túratempóban pedig 340 kilométert tudott megtenni. Még egy Tesla Model S is jól teljesítene, ha egy feltöltéssel annyit tenne meg, mint a Hyundai: a 2016-ban tesztelt P90D 340 kilométeres teszttávolságot tudott megtenni. Természetesen egy elektromos autót a kocsifelhajtón is lehet tölteni; és a hidrogéntöltő állomások továbbra is ritkaságszámba mennek az Egyesült Királyságban. Így a Nexo üzemeltetésének realitása vagy könnyűsége valószínűleg azon múlik, hogy mennyire közel van egy olyan szervizhez, ahol tankolhat.
