Dunába vetette magát az OMSZ állomásvezetője!

A tragédia mögött sokkal több húzódhat, mint elsőre gondolnánk. A Blikk információi szerint egy súlyos munkahelyi konfliktus vezethetett odáig, hogy az állomásvezető idegileg teljesen összeomlott. A MOMSZ szerint nemrégiben új régióvezető főorvos került a Közép-Dunántúli térség élére – abba a régióba, amelyhez Esztergom is tartozik. Az új főorvos érkezése azonban állítólag felforgatta a korábban megszokott rendet: nemcsak szakmai, hanem személyes ellentétek is felszínre kerültek. Pletykák szerint a régióvezető férjét nemrégiben menesztették a budapesti középvezetői posztjáról, és ez a sérelem annyira megviselte a főorvost, hogy az indulatok és bosszúszomj már a munkájára is rányomták bélyegüket.
MUTATJUK A KONFLIKTUSOKAT:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Bár a vezérmű nem hazudik, a Santa Fe valójában nem érződik túl gyorsnak a mindennapi vezetés során. Hasonlót figyeltünk meg más Hyundai és Kia hibrideknél, valamint általánosságban véve kevés elektromos energiával rendelkező hibrideknél is.
A Hyundai általában elektromos motorral próbál elindulni, de a szerény teljesítménye miatt a belső égésű motornak gyorsan közbe kell lépnie. És amúgy is, a mindössze 1,49 kWh-s akkumulátorkapacitással az elektromos üzem amúgy sem sokáig tartana.
Amikor a négyhengeres benzinmotor bekerül a kínálatba, azt bőséges mechanikai döcögéssel teszi – az a könnyed középtartománybeli nyomaték, ami egy ilyen autóban elvárható lenne, egyszerűen nincs meg. A helyzetet súlyosbítja a hat sebességfokozat széles osztása, ami azt jelenti, hogy még mérsékelt gyorsulás esetén is a motor meglehetősen magasra fordul, mielőtt a következő fokozatba kapcsol.

A szélesebb körű teszttapasztalatok azt mutatják, hogy a PHEV nem szenved annyira ezektől a problémáktól, mivel erősebb villanymotorral rendelkezik. A versenytársakhoz képest azonban nagyobb elektromos teljesítményre és hatótávolságra is szüksége lehet. Természetesen a megfelelő működéshez rendszeresen csatlakoztatni kell a hálózathoz.
A hajtáslánc apróbb hibáit legtöbbször könnyedén ki lehet küszöbölni, ha nagyon lassan megy. Miután elérjük az utazósebességet, a hosszú fokozatok bizonyítják értéküket, és a motor lecsendesedik. Érdemes megjegyezni, hogy a Peugeot 5008 Hybrid hasonlóan szenved, de kevésbé nagy teljesítményű, és egy Kodiaq 1.5 sem túlzásba viszi a morgást, bár terhelés alatt jobban viselkedik. A Nissan X-Trail e-Power hibrid rendszere a legkifinomultabb a kategóriájában, de nem túl hatékony.
Ezt a fajta autót régebben alapértelmezés szerint dízelmotor hajtotta, és jó okkal. Míg a miniautókból nem hiányoljuk az olajüzeműeket, a hibridek küzdenek azzal, hogy betöltsék az űrt a nagy autókban.
A fékteljesítmény száraz úton a várakozásoknak megfelelően alakult, nem volt említésre méltó fékhatás-csökkenés, de nedves úton a 67,7 méteres fékút meglehetősen hosszú. A pedálérzet normál vezetési körülmények között kellemesen progresszív, Sport módon kívül pedig a kormányfülekkel szabályozható a regeneráció szintje, ami egy hibrid modellben kellemes tulajdonság.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük