Halálának pontos orvosi részleteit nem hozták nyilvánosságra, de maga is elismerte, hogy súlyos, életveszélyes betegséggel küzdött. Tavasszal egy élő műsorban beszélt arról, hogy életmentő kezelésre szorul, és minden eshetőségre készülnie kell. A kezelést egy időre még félbe is szakította egy tévészereplés kedvéért.
A szófoszlányokból erre a szörnyű betegségre utalnak:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Alacsony sebességnél a futómű jól kisimítja az egyenetlen felületeket, ám ha gyorsabban megyünk, akkor nagyobb buckákon erősen ráz, ami megrázkódtatja a kabint. Hullámos utakra úgy reagál a Hyundai, mintha egy hajó lenne, dülöngél és billeg, a puha futómű pedig jelentős oldaldőlést eredményez a kanyarokban.
Nem segít ezen a bizonytalan kormányzás sem. A Santa Fe a Hyundai Flex Steer rendszerével van felszerelve, amely lehetővé teszi a vezető számára a kormányrásegítés mértékének változtatását, de normál használat mellett a három beállítás közötti különbség szinte észrevehetetlen. Összességében a kocsi hibátlan, de kissé csalódást keltő.
Jó széles a kormány- és ülésállítási tartomány, így kényelmes pozíciót találhatunk a Santa Fe-ben, viszont tudatában vagyunk az autó méreteinek. Magasan ülünk, de a vastag A-oszlopok miatt a kilátás elölről korlátozott, és nagy holttereket okoznak.
Fogyasztás, CO2 és üzemeltetési költségek
A dízelmotor erős, de nem kimondottan takarékos
A Hyundai Santa Fe üzemeltetési költségei nem túl magasak. A 194 lóerős, 2,2 literes CRDi dízelmotor ellenére a CO2-kibocsátás a meghajtás és a felszereltségi szint függvényében 155, 159 vagy 178 g/km között változik.
Hatfokozatú kézi váltóval és elsőkerék-hajtással a Santa Fe 47,9 mérföld/gallont fogyaszt, és 155 g/km CO2-t bocsát ki. Ugyanez a váltó és négykerék-hajtás esetén szintén 47,9 mpg a fogyasztás, de a CO2-kibocsátás kissé nő, 159 g/km-re. Négykerék-hajtású, automata váltós változatban 41,5 mpg-t produkál, a károsanyag-kibocsátás pedig 178 g/km.
Szakértők szerint a Santa Fe magas szintű belső kialakítása, vonzó formaterve és hétüléses konfigurációja miatt az autó értéktartása kifejezetten erős lehet.
Mint a Hyundai összes modellje, a Santa Fe is öt évig, korlátlan futásteljesítményre szóló átruházható garanciával rendelkezik, és valószínűleg az egyik legmegfizethetőbb napi használatú autó a kategóriájában.
Belső tér, design és technológia
A Santa Fe a Hyundai legutóbbi formatervezési irányvonalát képviseli, és még mindig stílusos
A Hyundai hatalmas előrelépést tett a design terén, és a Santa Fe volt az egyik első modell, amely megkapta az új, éles vonalakat. A hatalmas krómozott hűtőrács a legfeltűnőbb elem, a fényszórók pedig körbeölelik az első részt. Az orr nagy és impozáns, Audi-ihlette hűtőrácsot kapott, miközben az autó többi része is erőteljes SUV-jellemzőket hordoz.