Ahogy teltek a napok, egyre több információ szivárgott ki a kulisszák mögül. A barátai arról beszéltek: Péter az elmúlt hetekben szokatlanul fáradtnak tűnt, olyasféle tünetei voltak, amelyek „egy komolyabb légúti fertőzésre” emlékeztettek.
Mások szerint a betegsége szinte egyik napról a másikra vált drámaivá. A hangja elcsuklott, alig tudott beszélni, fellépni végképp nem. Volt, aki azt mondta: „látszott rajta, hogy nagy a baj, de nem akarta, hogy aggódjunk.”
Ismerték őt: mindig is makacs volt, mindig végigcsinált mindent, ezért is volt feltűnő, hogy most minden előadását lemondta.
És ekkor kezdtek el terjedni a legrosszabb félelmek: talán nem egyszerű megfázásról van szó… talán nem is influenza… hanem valami sokkal, de sokkal veszélyesebbről.
ITT VANNAK A RÉSZLETEK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Nexo utastere minden eddig látott Hyundai belső tértől eltér . A volán mögül úgy tűnik, mintha egy évtizedekkel ezelőtti jövőbe tekintő technofil, vagy a Star Trek: Az új nemzedék egyik díszlettervezője alkotta volna meg.
A nagyméretű, gombokkal teli középkonzol (körülbelül 40 különálló kezelőszervet számoltunk meg) az, ami leginkább feltűnik. Ezüst színűre festett, és a műszerfalba épített infotainment képernyő alól kiáll, úgy néz ki, mint egy szuperszámítógép, amely egyenesen a sci-fi világából lépett elő, bár szerencsére nincs mániákus „Sajnálom, Dave. Attól tartok, ezt nem tudom megcsinálni” operációs rendszer, amellyel meg kellene küzdenie. A Nexo infotainment rendszere egy igen nagyméretű, 12,3 hüvelykes képernyőt használ. Ez vagy magának a képernyőnek az érintésével, vagy a középkonzolon található forgókapcsolóval és gyorsbillentyűkkel vezérelhető. Függetlenül attól, hogyan kezeljük, az operációs rendszer élessége és általános gördülékenysége felülmúlja mindazt, amit a Hyundai-tól korábban láttunk.
Az alapfelszereltség lenyűgöző listája tartalmazza a műholdas navigációt, a DAB rádiót, a vezeték nélküli töltőpadot, az Apple CarPlayt és az Android Auto-t. Amellett, hogy megmutatja, merre kell menni, a műholdas navigációs rendszer azt is megmutatja, hogy milyen messzire juthatsz el egy adott irányban a tartályokban lévő hidrogén mennyisége alapján. Ha pedig fogytán van a benzinkút, elvezet a legközelebbi benzinkúthoz – feltéve, hogy az ország olyan részén tartózkodsz, ahol ténylegesen van ilyen.
Ha a középkonzol kialakítása szokatlan látvány, akkor ugyanilyen furcsa vele interakcióba lépni menet közben. A Hyundai dicséretet érdemel, amiért ellenállt annak a trendnek, hogy az összes gombot eltávolítsák az érintőképernyős kezelőszervek javára, de a valóságban valószínűleg túl messzire mentek az ellenkező irányba. A tárcsák, billenőkapcsolók és gombok puszta száma első ismerkedéskor túlterhelő lehet, és több mint ideális időt vesz igénybe, hogy megtanuljuk, hol van minden.
