Édesanyját védte a 11 éves István – szörnyű vége lett!

A fiút mentőhelikopterrel szállították a kecskeméti kórház sürgősségi osztályára, ahol azonnali műtéttel próbálták megmenteni. Orvosai szerint az állapota stabilizálódott, a legnehezebb időszakon már túl van. Bár még mindig kórházi ágyhoz kötött, hamarosan hazatérhet, hogy új életet kezdjen családja maradékával. A tragédia után pár órával saját közösségi oldalán is megosztott egy képet – rajta édesanyja emlékének szentelte a gyászát és bánatát, megindítva mindenkit, aki látta.
IDE MEGY HAZA:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Honda Civic Tourert nagy elismeréssel fogadták a piacra kerülésekor, különösen a belső tér praktikussága és raktere miatt, amely nagyobb, mint sok felsőbb kategóriás versenytársé. Öt év elteltével is erős versenyző a kombik piacán, ha a csomagszállító képességet nézzük.
A Civic hatchback formavilága megosztó volt az évek során, és ez a kombira is igaz – ez tipikusan olyan autó, amit vagy kedvel az ember, vagy egyáltalán nem.
A motorválaszték viszonylag szűk, és bár a benzines nem igazán meggyőző, a dízelváltozat kiváló. Finoman jár, nyomatékos, és rendkívül takarékos.
Az árak kissé a magasabb tartományban mozognak, amit a Civic Tourer viszonylag gyenge értéktartása sem segít. Cserébe a felszereltség szintje magas, és a megbízhatóság várhatóan kiváló.

Menettulajdonságok és vezetési élmény tekintetében a Civic Tourer sajnos nem teljesít kiemelkedően. Ugyan hosszú utazásokon megfelelően kényelmes, és lágyabb hangolású, mint egyes riválisai, a futómű nem kezeli jól az úthibákat, és a puha felfüggesztés miatt a kanyarokban jelentős oldaldőlés tapasztalható. A kormány gyorsan reagál ugyan, de nagyon könnyű és alig ad visszajelzést. Dinamikusabb vezetésnél hamar jelentkezik az alulkormányzottság, és az első belső kerék könnyen kipörög már mérsékelt kormányszög és gázadás mellett is.
Városi közlekedésben a Civic viszonylag simán halad, de a stop-start rendszer zavaróan durva. Minden egyes motorleállítás és -újraindítás érezhető rezgést küld az utastérbe.
A motorok közül egyértelműen a 1.6 i-DTEC dízel az ékkő. Ez egy valódi gyöngyszem: finomabban jár és nyomatékosabb, mint a SEAT Leon ST vagy a Skoda Octavia kombi 1.6 TDI motorjai. A hatfokozatú kézi váltó pontos, könnyen kapcsolható, így tökéletesen kihasználható a motor teljesítménye.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük