Evelin az IG osztotta meg követőivel a hírt, egy rövid, de érzelmes üzenettel, melyben elárulta, mennyire büszke szüleire, ugyanakkor megjegyezte: „Egy időre el kell engednem anyát – de tudom, hogy hatalmas élmény vár rájuk.” Gáspár Evelin bejelentése: Szülei is elindultak az Ázsia Expresszben. Gáspár Bea korábban is szerepelt már valóságshow-ban, de ez a kihívás minden eddiginél komolyabbnak ígérkezik. Az ismert háziasszony, aki főzős műsoraival és határozott személyiségével vált közönségkedvenccé, most egészen más szerepben mutathatja meg magát.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Fiat Panda Cross nemcsak terepen, hanem országúton is meglepően élvezetes társ. Bár első ránézésre a mérete és formája inkább városi használatra utal, valójában ez a kisautó rendkívül sokoldalú, és bőven tartogat meglepetéseket azok számára, akik kipróbálják, mire képes a nehezebb terepeken.
A benzinmotoros változatban dolgozó 875 köbcentis, kéthengeres TwinAir turbómotor különösen játékos karakterrel ruházza fel a Panda Crosst. Bár a motor nem tagadja meg eredetét – hangos, kissé darabos járású –, éppen ez a sajátos hangulat adja meg a vezetés egyedi élményét. A kis turbómotor meglepően nyomatékos, élénken reagál a gázadásra, és lendületesen halad, ha forgatjuk – ez egyáltalán nem tipikus élmény egy ilyen kisméretű autóban. A váltások között van élet, a vezetési élmény élénk, már-már bohókás.
A futómű és az összkerékhajtású hajtáslánc masszív benyomást kelt, és magabiztosan veszi az akadályokat, legyen szó murvás emelkedőről, sártengerről vagy havas földútról. A karosszéria megemelt, így nagyobb szabad magassággal rendelkezik, ami komoly előny a terepen: a 161 mm-es hasmagasság és az ehhez társuló, kifejezetten kedvező terepszögek (24 fokos első, 21 fokos középső és 24 fokos hátsó szög) azt jelentik, hogy a Panda Cross sokkal több helyre eljut, mint azt elsőre bárki gondolná.