Egy hazai legenda távozott!

GALAMBOS LAJOS NEM HALT MEG A RAJONGÓK KÖZÖTT CSAK MENDE MONDA MEGY MOST KÖRBE!
Úgy látszik Lagzi Lajcsi-ra most rámosolyog a szerencse! Hiszen lelkesen új kapcsolatáról mesélt Galambos Lajos!
Galambos Lajos, vagyis Lagzi Lajcsi ismét szerelmes, azonban gyermekei közül nem mindenki nézi jó szemmel új kapcsolatát. A zenész ezúttal egy nála fiatalabb nő oldalán találta meg a boldogságot.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A 2000 és 3500 fordulat/perc közötti tartományban a motor meglepően élénken forog, és ezt a karakterisztikát jól kiegészítik a hosszú áttételek: a váltások gyakorisága így minimálisra csökkenthető. Ez pedig egyáltalán nem hátrány. Nem azért, mert a váltó rossz lenne – bár a kettesből hármas fokozatba váltás néha kissé akadozhat –, hanem mert a váltókar maga túl hosszú, és nem esik kézre természetesen, így az ember ösztönösen is kevesebbszer nyúl hozzá, ha nem muszáj.

A teljesítménnyel tehát összességében nincs különösebb probléma – sőt, bizonyos helyzetekben kifejezetten erőteljes és hatékony –, de sajnos nem lehet elmenni szó nélkül a motor kulturáltságának, kifinomultságának hiányosságai mellett. Nem a motor járása zavaró – a rezgések nagy részét ügyesen elszigeteli a karosszéria, így az utastérben kevés vibráció érezhető –, hanem a motorzaj az, ami elronthatja az összképet. Különösen teljes gáznál, amikor a motor eléri a maximális nyomatékát, egyértelműen hallható egyfajta tompa, morgó hang, amely részben a dízelekre jellemző mechanikus zakatolásra, részben pedig a szívórendszer erőteljes légáramára emlékeztet.

Ez a zaj ugyan nem tolakodó, de hosszabb távon és gyakori gyorsítások során képes rontani a vezetési élményt, különösen azok számára, akik csendes és kifinomult utazásra vágynak.

Tehát a Toyota Avensis motorpalettája érdekes kompromisszumokat rejtett: míg a benzines változat inkább kényelmes utazásra és visszafogott teljesítményre készült, a dízel verzió nagyobb nyomatékával, jó fogyasztásával és kellően rugalmas karakterével egyértelműen jobban illeszkedett a hosszabb utak és változatos közlekedési helyzetek követelményeihez – még ha a finomhangolás terén nem is ért el prémium szintű kifinomultságot.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük