„Egy nagyon szép és jólelkű kapcsolatban élek. A gyerekeimen kívül egy hölggyel is. Nyilván ez most egy különleges helyzet, mert én nem tudok járni udvarolni. Ez egy régebbi sztori, tehát ez nem most alakult ki, hanem korábban” – Mondta a zenész.
A legszebb és a legjobb
– fogalmazott Galambos Lajos új kedveséről, azonban azt is hozzátette, hogy a gyermekei még összezárnak, és tartják a távolságot párjától.
Forrás: MSN / FB / IG / HZ / TTOK
Ez is érdekelhet:
A Citroën kétségbeesetten próbálja úgy bemutatni a C5-öst, mint egy valódi minőségi autót, amely külső megjelenésében a német, ún. „teuton” stílust idézi, ugyanakkor megőrzi a francia autókra jellemző érzelmeket, hangulatot és vezetési élményt. Elsőre furcsának tűnhet ez a keverék – egyfajta különös elegy –, de a gyakorlatban meglepően vonzónak bizonyul.
A C5 valójában sokkal több, mint amit első pillantásra mutat: a technikai alapjai nagyrészt a prémiumkategóriás, drágább C6 modelltől származnak. Az alacsonyabb felszereltségű változatok acélrugós futóművet kapnak, ami a mai elvárásoknak megfelelő kényelmet nyújt, de az igazi különlegesség a csúcsverziónak számító VTR+ modellekben található. Ezek a Hydractive 3 elnevezésű, önszintező hidropneumatikus felfüggesztéssel érkeznek, ami automatikusan szabályozza az autó hasmagasságát a terheléshez és az útviszonyokhoz igazodva. Ez a rendszer együtt dolgozik az elöl kettős keresztlengőkaros, hátul pedig több lengőkaros felfüggesztéssel, így hozva létre azt a legendás „varázsszőnyeg” hatást, amivel a Citroënt már évtizedek óta azonosítják – lebegésszerű, szinte súlytalan utazásérzetet adva.
A motorválaszték főként dízelekből áll: a kínálatot a takarékos, de meglepően erős, 110 lóerős 1.6-os motor nyitja, amely ideális lehet városi használatra és hosszabb utakra egyaránt. A középső szintet a 158 lóerős 2.0 literes motor képviseli, míg a teljesítménycsúcsot a 3.0 literes V6-os dízelmotor jelenti 237 lóerővel – ez már egyértelműen a hosszú autópályás utazások, magas tempó és a prémiumérzet világa. A benzines kínálat ennél jóval szerényebb: mindössze egyetlen erőforrás, a 154 lóerős, turbófeltöltéses 1.6-os motor érhető el, kizárólag hatsebességes kézi váltóval. A V6-os dízel alapból hatfokozatú automata váltót kap, míg a legnépszerűbb 1.6-os és 2.0 literes dízelekhez felárért szintén rendelhető automata, az alapértelmezett kézi helyett – így a vásárló eldöntheti, melyik stílus illik jobban a vezetési szokásaihoz.