Egy legendától búcsúzunk!

Tegnap esti színészi TTOK live-ba volt szó, hogy Gálvölgyi János soha többet nem áll színpadra, legyen az színpadi előadás vagy sorozat! Azonban egy váratlan dolog is történt! Gálvölgyi János a halála időpontjáról beszélt: ekkorra várja az elkerülhetetlen véget MUTATJUK A DRÁMAI RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az úton, még az olykor szürke időjárásban is, a külső frissnek és élénknek tűnik. Elegáns orr-része rejti a fényszórókat, a nappali menetfényt és még egy ötletesen elrejthető töltőkábelt is. Ez csak a kezdet a sok okos részletből, amelyek szinte mindenhol felfedezhetők, ahová csak nézel.

Az ajtók alsó részén egy Panda logó domborodik ki, a kerékívek tetején egy örökséget idéző, négy vonalas Fiat embléma bújik meg, a hátsó ajtó díszítésén pedig egy kétirányú Fiat jelvény található. A csomagtérajtón további ügyesen bevésett márkajelzések és egy háromdimenziós Panda címke kapott helyet. Bárki, aki értékeli a részletgazdag megoldásokat, imádni fogja, amit a Fiat alkotott.

De ez nem von le semmit az összképből, mert a díszítések alatt egy jól arányolt forma rejtőzik kiváló felületekkel, ahol pont ott van a tér, ahol kell, és pont nincs ott, ahol nem kell. Ez ugyan egy kis és megfizethető autó, de a külső dizájn kidolgozottsága bármely luxusmodell vagy sportautó minőségét idézi.

A belső térben is folytatódik a kiválóság. Nem egy drága, puha tapintású anyagokkal teli kabin ez, de az alkalmazott anyagok egyediek és okosan lettek használva. A műszerfal ovális formája és számos eleme a torinói Fiat történelmi gyárának tetején található Lingotto tesztpálya ihletését tükrözi. Egy szórakoztató kis apróság a műszerfalon, a képernyő mellett elhelyezett apró Grande Panda figura.

Ismételten, ez az alapvetően stílusos felépítés tele van apró részletekkel, amelyek a Grande Panda-t inkább egy milánói design kiállítás installációjának érzékeltetik, semmint egy megfizethető szupermininek. Kevés, ha egyáltalán van olyan gyártó, amely színes akril elemeket használt a műszerfalon, és ahol szükséges, textíliákat alkalmaztak, hogy a tér ne legyen túl hideg vagy rideg hatású. Egyetlen párnázott, puha tapintású műanyag darab sincs, ami számunkra csak pozitívum.

Összehasonlításképp, az új Renault 5 belső tere prémiumabb és több felszereltséget kínál. Ugyanakkor a csúcsfelszereltségű Grande Panda ára nagyjából ott kezdődik, ahol az R5-é, így majdnem tökéletesen megfelel a vásárlói elvárásoknak.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük