Mára kiderült, hogy a felépülése otthon is jól halad, így nincs szükség további kórházi ellátásra. „Mindent megtesz azért, hogy minél hamarabb visszanyerje régi formáját, és ebben szerettei is maximálisan támogatják. Bár folyamatosan van mellette valaki, egyre kevesebb segítségre szorul” – árulta el egy forrás. Az informátor a legszomorúbb tényre is választ adott: MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az i20 előző generációi általában olyan műszerfallal rendelkeztek, amelyek inkább egyszerűen voltak kialakítva, mintsem valóban „megtervezve”. A formaterv inkább funkcionális volt, mintsem esztétikus, és soha nem volt az az autó, amely technológiai újdonságokkal lett volna túlzsúfolva. Azonban ahogy mostani modell mutatja – a dolgok hihetetlen gyorsasággal tudnak megváltozni.
Bár néhány korai, alacsonyabb felszereltségű változatban még találunk analóg műszereket, a legtöbb i20 már teljesen digitális műszeregységgel rendelkezik. Ez a digitális kijelző egy olyan „pilótafülke-hatást” keltő panelbe van beágyazva, amely a kormány mögött fut végig, majd szinte észrevétlenül csatlakozik a középen elhelyezett infotainment érintőképernyőhöz. Az így létrejövő, egységes és domináns kezelőfelület igazán modern hatást kelt. A digitális műszerek élesen kirajzolódnak, egyszerűen értelmezhetők és világosak. Az infotainment rendszer kezelése pedig legalább ilyen átlátható, így még azoknak sem kell tartaniuk tőle, akik alapvetően szkeptikusak a digitális technológia térnyerésével szemben a hétköznapi autókban. Ebben sokat segít, hogy a klímaberendezéshez és a multimédiás rendszerhez különálló, masszív és jó fogású fizikai kapcsolók tartoznak – sőt, a vezetési módok váltásához is. Ezek a hagyományosabb elemek megnyugtatóak lehetnek azok számára, akik idegenkednek a teljesen érintésalapú vezérléstől.
Az utastér többi része is okoz meglepetéseket. Az új i20 beltere kifejezetten tágasnak hat, különösen a szupermini kategóriában. A belső szélesség feltűnő – két felnőtt utas egymás mellett is kényelmesen elfér anélkül, hogy összeérnének a vállaik, könyökeik vagy térdeik. A hátsó üléseken is elegendő a lábtér ahhoz, hogy akár két felnőtt is kényelmesen utazhasson egymás mögött. A csomagtartó kapacitása átlagosnak mondható – 352 literrel jobb, mint például a Vauxhall Corsa 309 literes raktere, viszont alulmarad a Renault Clio 391 literes csomagterével szemben.