Az informátor hozzátette, hogy a színésznő szellemileg már teljesen a régi önmaga. „Teljesen tisztában van mindennel, ami történt, és próbálja bepótolni azt, amiről az elmúlt hónapokban lemaradt. Szeretne minden téren újra visszatérni a megszokott életéhez, hogy a gondolatai ne csupán a baleset körül forogjanak. Természetesen rendszeresen vissza kell járnia a kórházba kontrollvizsgálatokra és kezelésekre, de otthon is sikeresen halad a gyógyulás útján” – tette hozzá a forrás.
Forrás: MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
Ez az elektromos segédmotor kizárólag gyorsításkor, rövid ideig képes besegíteni az 1,0 literes, háromhengeres, turbófeltöltéses benzinmotornak. Bár nem képes önálló hajtásra, a gyártó szerint így is akár 4%-os fogyasztáscsökkenés érhető el a nem hibrid változathoz képest. Az elméleti, WLTP-szabvány szerinti kombinált fogyasztás így akár 5,1 literre is leszorítható 100 kilométerenként (ez megfelel körülbelül 55,4 mpg-nek), függetlenül attól, hogy a jármű hétfokozatú duplakuplungos automata váltóval vagy az úgynevezett „intelligens” hatfokozatú kézi váltóval van felszerelve.
Ez az utóbbi váltótípus különlegessége, hogy a kuplungpedál mögött nincs közvetlen mechanikai kapcsolat a kuplunggal. Ehelyett elektronikus érzékelők és aktuátorok gondoskodnak a működtetésről – ez lehetővé teszi, hogy a jármű vezetői beavatkozás nélkül, gurulás közben lekapcsolja a hajtást, illetve leállítsa a motort, ezzel is tovább javítva az üzemanyag-hatékonyságot. Ez a megoldás egyfajta hidat képez a hagyományos manuális és a teljesen automatizált hajtásláncok között, ötvözve a kettő előnyeit.
A modell 2024-es frissítésekor azonban az Egyesült Királyság piacáról eltűnt a mild-hibrid hajtás – bár más piacokon továbbra is elérhető maradt. Az angol vásárlók számára immár csak a hagyományos, 1,0 literes, háromhengeres, turbós benzinmotor elérhető, amit normál, hatfokozatú kézi váltóval vagy a már említett hétfokozatú duplakuplungos automatával lehet párosítani.
A modellfrissítés kívülről is jól látható: átdolgozott első és hátsó lökhárítókkal, új formatervű 16 és 17 colos könnyűfém keréktárcsákkal, valamint néhány új színárnyalattal gazdagodott az i20 kínálata, mind az utastérben, mind a karosszérián. Ezek a finom változtatások ugyan nem forradalmasítják a modellt, de frissebb, modernebb megjelenést kölcsönöznek neki, miközben a jól bevált technikai alapokat és a praktikumot továbbra is megtartották. Az i20 tehát egy olyan kisautó maradt, amely a hétköznapi használat során megbízható, gazdaságos, és kellően korszerű – ha nem is a legizgalmasabb megjelenésű tagja a Hyundai családnak.