A játékosok mindegyikének kiült az arcára a fájdalom, nehezen birkóztak meg a furcsa helyzettel, miközben a műsorvezető, Ördög Nóra elmondta, valóban nem volt még ilyen, de például Hosszú Katinka is mindig jeges fürdővel regenerálta az izmait. Ez az információ láthatóan senkinek nem hozta meg a kedvét a fürdő későbbi használatához.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A hétüléses X-Trail számára a legfőbb versenytársak a Peugeot 5008, a Kia Sorento, a Skoda Kodiaq és a Hyundai Santa Fe, amelyek mindegyike elismert és megbízható választás a kategóriában. Azoknak, akik gyakran használnák a harmadik üléssort – például nagycsaládosként –, valószínűleg jobban megéri ezek közül választani, mivel ezek a modellek jobban alkalmasak felnőttek szállítására is a harmadik sorban, míg az X-Trail esetében ez a rész szűkös lehet, különösen felnőttek számára. Ha viszont kisebb gyerekek utaztatása a cél, például gyerekülésben, akkor érdemes megjegyezni, hogy míg a Sorento és a Santa Fe négy ISOFIX-rögzítési pontot kínál a gyerekülések számára, addig az X-Trail csupán kettőt.
Azok, akik céges autót használnak vagy elsősorban a környezeti hatások csökkentése miatt keresnek alternatívát, talán inkább a Kia EV9-re fognak felfigyelni. Az elektromos hétüléses modellek még mindig viszonylag ritkák a piacon, így nem meglepő, hogy az EV9 meglehetősen magas, körülbelül 65 000 fontos (vagyis nagyjából 30 millió forintos) kezdőárral rendelkezik. Alternatívát jelenthet még a Volvo EX90 is, amely minden tekintetben sokkal fényűzőbb, viszont az ára is ennek megfelelően alakul – legalább 82 000 fontot (vagyis bőven 37 millió forint feletti összeget) kell érte kifizetni.
A Genesis úgy döntött, hogy az Electrified GV70 modelljét egyetlen, rendkívül erős, nagy teljesítményű hajtáslánccal kínálja, amelynek köszönhetően ez az autó igazán előkelő helyet foglal el a teljesítmény szempontjából vizsgált modellek listáján. Ez a hajtásrendszer két villanymotorból áll, amelyek közül az egyik az első, a másik a hátsó tengelyen helyezkedik el. Érdekessége, hogy bár a két motor teljesítmény szempontjából megegyezik, az erőleadás mégis inkább a hátsó tengelyre összpontosul, vagyis az autó hajtásdinamikája hátsókerék-hangsúlyos marad. Normál közlekedés során a legtöbb esetben az első tengelyen lévő motor nem is működik aktívan, szinte „alszik”, és csak akkor lép működésbe, amikor az autó hirtelen gyorsításra kényszerül, vagy ha a vezető valamilyen terepesebb, nehezebb útviszonyokra optimalizált vezetési módot kapcsol be.