Neked mi a véleményed? Te láttad a műsort? Hogy tetszik az ide műsor?
Forrás: MSN / FB
Ez is érdekelhet:
A csúcsteljesítményt tekintve az autó lenyűgöző számokat produkál: összesen 483 lóerőt tud leadni, miközben a forgatónyomaték eléri a 700 Nm-t. Ez az erő mind a négy kerékre jut el, méghozzá úgy, hogy elöl és hátul is egyfokozatú sebességváltón keresztül történik a hajtás átadása. A regeneratív fékezési rendszer is igen erőteljes, maximum 170 kilowattos teljesítménnyel képes energiát visszanyerni, ami sokat segít a hatótáv növelésében – legalábbis elméletben.
Habár az új modell egy nagyobb, korszerűbb akkumulátorcsomagot kapott – amelynek nettó kapacitása 84 kilowattóra –, az Electrified GV70 még így sem tudja átlépni a 300 mérföldes, azaz körülbelül 480 kilométeres hatótávot, amit ma már sok más elektromos autó kényelmesen teljesít. A hivatalos adat szerint az autó 298 mérföldet képes megtenni egyetlen feltöltéssel, ami nem rossz, de az a helyzet, hogy több versenytársa – még a belépő szintű, kisebb akkumulátorral felszerelt változataik is – gond nélkül elérik, sőt meg is haladják ezt a távolságot. Ez különösen akkor tűnhet fel, ha valaki hosszabb utakra használná a kocsit, vagy ha a mindennapi használat során minél kevesebbszer szeretne töltéssel bajlódni.