Egyre több kórházi osztály áll le Magyarországon

Ezekből kiderült: 2020 eleje óta legalább 770 alkalommal zártak be kórházi osztályokat vagy állították le az ellátást ideiglenesen Magyarországon.
Ha egy kórházi osztály nem tudja ellátni a betegeit, arról hivatalos határozat születik, és az NNGYK kijelöli, hogy melyik másik intézmény vegye át a feladatait. MUTATJUK A TOVÁBBI DRÁMAI RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Egyhetes tesztelés során, amely során többek között autópályán is használták, illetve teljesítményméréseket is végeztek, a GV60 átlagosan 2,9 mérföldet tudott megtenni kilowattóránként (mpkWh). Ez nem számít rossz eredménynek egy nagy teljesítményű elektromos SUV-tól. Összehasonlításképpen: a Ford és a Volvo C40 ennél rosszabb fogyasztást produkált, míg a valamivel gyengébb, de szintén hatékony Tesla Model Y Long Range – amelynek teljesítményváltozata ebben a piacon még nem érhető el – még jobban szerepelt, 3,1 mpkWh-s eredménnyel.

A 2,9 mpkWh fogyasztás a valóságban nagyjából 220 mérföldes (kb. 350 km-es) hatótávot jelent, ami ugyan nem dönt rekordokat, de teljesen elfogadható. Mivel a GV60 alapjai megegyeznek a Kia EV6-éval, valószínű, hogy a hátsókerék-meghajtású változat ugyanúgy elérheti a 260 mérföldes (kb. 420 km-es) hatótávot, mint a Kia. A töltés is nagyon gyors: akár 200 kW feletti teljesítménnyel is lehet tölteni, ami azt jelenti, hogy 10%-ról 80%-ra mindössze 18 perc alatt feltölthető az akkumulátor – és a gyakorlatban is úgy tűnik, hogy ez reálisan tartható.

A Genesis továbbá nagy hangsúlyt fektet arra, amit ők „Genesis Különbségnek” (Genesis Difference) neveznek. Ez azt jelenti, hogy a vásárlói élmény teljesen más, mint a hagyományos márkák esetén. Nincs klasszikus autókereskedő: helyette egy személyes asszisztens segíti az ügyfelet mindenben, legyen szó tesztvezetésről, szervizről vagy vásárlásról. Minden szolgáltatás igénybe vehető akár otthonról is – a tesztvezetés például házhoz rendelhető, és az autó karbantartását is ott végzik, ahol az ügyfél kéri. Az árban pedig öt év garancia és szerviz is benne van, ami szintén jelentős előny.

Egyelőre azonban van egy hátrány is: a házhoz menő szolgáltatások jelenleg csak Londonban és Délkelet-Angliában érhetők el, és az egyetlen hivatalos Genesis bemutatóterem is egy londoni bevásárlóközpontban található. Ez azt jelenti, hogy a vidéki vásárlók számára a szolgáltatások még nem teljeskörűen elérhetők.

Összességében tehát a Genesis GV60 egy elegáns, modern és technológiailag fejlett elektromos autó, ami jó alternatívát kínál a Teslához vagy a prémium európai márkákhoz képest – feltéve, hogy valaki nyitott egy kevésbé ismert, de minőségi márkára.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük