Ez nettó összeg, tehát a nyugdíjasokat semmiféle adófizetési vagy bevallási kötelezettség nem terheli, csak el kell költeniük az utalványokat. Azonban váratlan dolog történt! A kormány minden eszközzel fellép az indokolatlan áremelések ellen, ezért 30 ezer forintos élelmiszer-utalványt fognak kapni a nyugdíjasok – jelentette be Zsigó Róbert! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Bár a Toyota a Prius hibrid modellel tette népszerűvé a hibrid technológiát, a Hilux továbbra is a régi, bevált dízelmotorokra támaszkodik, így az üzemanyag-fogyasztása inkább átlagos, mint kiemelkedő.
A fogyasztás a kínálaton belül csak kis eltéréseket mutat, a WLTP mérések szerint a 2,4 literes motor kézi váltóval akár 32,8 mpg-t is elérhet, automata váltóval viszont 30,7 mpg-re csökken a fogyasztás. A nagyobb, 2,8 literes motor kézi váltóval legjobb esetben 33,2 mpg-t, automata váltóval pedig 30,7 mpg-t tud.
A mi csoporttesztünkön, amelyben a Toyota, a Ford Ranger és a Volkswagen Amarok voltak a résztvevők, a 2,8 literes Hilux átlagosan 30,2 mpg-t produkált. Valójában a Hilux bizonyult a legkörnyezetkímélőbbnek a mezőnyben, bár csak minimális különbséggel. Mindenesetre, ezzel a fogyasztással és a 80 literes üzemanyagtankkal a Hilux akár 531 mérföldet is megtehet tankolás nélkül.
A 2,4 literes Hilux CO2-kibocsátása 223–269 g/km között mozog, míg a 2,8 literes modell 223–248 g/km értékeket produkál.
A Hilux korábban öt év vagy 100 000 mérföld garanciával érkezett, de most már csak három év alapértelmezett fedezet jár hozzá. Ennek oka, hogy a Toyota minden szervizelés alkalmával hozzáad plusz 12 hónap/10 000 mérföld garanciát egy hivatalos Toyota márkakereskedésben, így összesen akár 10 év/100 000 mérföld garanciát is igénybe vehetsz. A Toyota Hilux kiegészítőihez is 12 hónapos garancia jár.
A bőséges biztonsági felszereltség, beleértve a Toyota előütközés-előrejelző rendszerét (Pre-Collision System) és a sávtartó riasztót (Lane Departure Alert), amelyek minden modellnél alapfelszereltségnek számítanak, segíthetnek alacsonyan tartani a biztosítási díjakat.
Értékcsökkenés tekintetében, mivel a Toyota márka mindig komoly hitelességgel bír a használtpiacon, és a Hilux is népszerű modell, várhatóan a Hilux értékállósága legalább olyan jó, ha nem jobb, mint a versenytársaké.
Mivel a platós teherautó haszongépjárműnek számít, a Hilux legfontosabb tulajdonsága az, hogy mennyit tud szállítani és vontatni. A Toyota teljes mértékben tisztában van ezzel, ezért a jelenlegi modell rendelkezik a legnagyobb raktérrel és a legmagasabb vontatási kapacitással eddig.
A Hilux platójának hossza a Double Cab változatnál 1 525 mm, míg a Single Cab esetében 2 315 mm. Ez nagyjából megfelel a versenytársaknak, de a Hilux igazi előrelépést a szélesség terén mutatott. A raktér minden modellnél 130 mm-rel szélesebb lett, így ha gyakran szállítasz széles tárgyakat, ez lehet a legjobb választás számodra.
A Single Cab a megszokott kétüléses elrendezéssel rendelkezik, míg az extra-cab két apró, hátrafelé nyíló, úgynevezett „suicide” ajtóval van felszerelve, amelyek mögött egy pár mozgószék jellegű, összecsukható üléspár található. Ezek azonban nem a legkényelmesebbek, és csak alkalmi használatra készültek.