Ekkor tér vissza a Vénasszonyok nyara!

Hétfőn és kedden (október 6–7.) még előfordulhatnak talajmenti fagyok a fagyzugos völgyekben és szélcsendes, derült tájakon. A minimumhőmérséklet 0–5 °C körül alakul, a nappali értékek 14–18 °C között várhatók. Szerdán (október 8.) országos szinten erősödik a felmelegedés, sok helyen 20 °C körüli csúcsokkal. Csütörtökön és pénteken (október 9–10.) a legmelegebb tájakon akár 21–22 °C is lehet, másutt 18–21 °C valószínű, miközben a minimumok többnyire 5 °C fölött maradnak, a fagy ritka lesz.
VISZONT JÖN ESŐ IS! MUTATJUK HOL!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A teljesítménye alapvetően rendben van, és úgy érződik, hogy jelen van és helyes egy körülbelül 8,0 másodperces 0-ról 100 km/órás sprinthez képest – bár ehhez padlóra kell nyomni a gázt, és erősen kell pörgetni a motort.
Másodszor, a ZR-V-ből hiányzik a Civic digitális zajcsökkentő funkcióinak egy része, ami egyébként fokozhatná a kifinomultság érzését. A Civic tesztje során sosem tettünk róla említést, de e rendszer nélkül a hibrid rendszer valóban több pillanatban ütős. Más szóval, amikor keményebben dolgozik (amire a súlynak köszönhetően több lehetősége van), akkor észrevehető, hogy így van.
A hajtásrendszer sem viselkedik olyan következetesen, mint a Civicben. Amikor gyorsulásra van szükség, a ZR-V néha simán és csendesen adja le azt, ahogy a Civic általában, de máskor ugyanaz a gázpedál-bemenet felpörgeti a motort – és ahogy említettük, ez kissé feszült, dühös hangot eredményezhet.

Azzal, hogy családi crossoverét ennyire szorosan rokonítja családi ferdehátújával, a Honda kegyetlen összehasonlításoknak tette ki. A ZR-V nagyon hasonlít a Civichez, de minden tekintetben egy kicsit rosszabb.
Ez persze előre látható, de más gyártók ezt a tényt azzal leplezték, hogy egyértelműbben megkülönböztették a crossovereket és a ferdehátúakat – vagy akár az utóbbiakat teljesen elvetették. Ez elvezet minket ahhoz a kérdéshez, hogy vajon a ZR-V rugózási és kezelhetőségi tulajdonságai hasonlóan romlanak-e a Civic színvonalához képest – ami önmagában is különösen praktikus családi ferdehátú, természetesen.
Van egy kicsit jobb hírünk is, mivel ez kétségtelenül egy összességében kényelmesen vezethető, biztos kezelhetőséggel rendelkező, célravezető családi hátizsák. Azonban nem tűnik ki dinamikusabb alternatívájaként egy hagyományosabb SUV-opciónak.
A ZR-V nehézkes, érzékeny kormányzással és korlátozott, de kontrollált karosszériadőléssel rendelkezik gyors kanyarvételkor. Minden modell 18 colos kerekeken kapható, és közepes, de meglehetősen kiegyensúlyozott tapadást biztosít száraz aszfalton.

Kanyargós utakon minden bizonnyal kevesebb a karosszéria mozgása, mint egy magasabban elhelyezett SUV-nál, és nagy sebességnél is nagy a pontosság és a biztonság, bár nem elég ahhoz, hogy igazán lekössön a figyelmed arra, amit csinálsz.
A rugózás csendes, elszigetelt és legtöbbször párnázott, bár vannak kissé ólomszínű, nehézkes pillanatai, és úgy tűnik, hogy nagyobb bemeneteknél hiányzik egy kis ügyesebb, progresszív lengéscsillapító-válasz.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük