A hét elején elszórtan záporok alakulhatnak ki, főként északon és nyugaton, de szerdától péntekig csapadékra nem kell számítani. A felhőzet változó, napos időszakokkal tarkított, a szél mérsékelt marad, időnként élénkülve friss levegőt hoz. A hajnali párásság és köd továbbra is jellemző marad; szélcsendes tájakon kiterjedt ködfoltok alakulhatnak ki, amelyek délelőttre többnyire feloszlanak, de egyes helyeken lassíthatják a felmelegedést, így a maximumok 1–3 °C-kal alacsonyabbak lehetnek.
VIA MET
Ez is érdekelhet:
Ami kicsit furcsa, az a vezetési pozíció. Ugyanaz, mint a Civicben, csak kicsit magasabban helyezkedik el. A Civicben alacsonyan ülünk, kinyújtott lábakkal, kényelmes, jól állítható ülésben. Ez nagyszerű egy ferdehátúhoz, de sokan vesznek SUV-okat a kissé egyenesebb, behajlított lábú üléspozíció miatt, amely könnyebben elérhető és jobb kilátást biztosít. Szóval úgy tűnik, mintha a ZR-V azoknak az embereknek próbálna megfelelni, akik egyébként is a ferdehátúakat részesítik előnyben. Ez egyes vásárlók számára nagy előny lehet, mások számára viszont negatívum.
A hátsó utastér tágas, bőséges lábtérrel és fejtérrel, még magasabb felnőttek számára is, a középső alagút pedig nagyon sekély. Hátul ugyanolyan minőségű anyagokat használtak, mint elöl, és két USB-port és légkondicionáló szellőzőnyílás is található, így a hátsó utasok nem érzik majd úgy, mintha az olcsó üléseken kötöttek volna ki.
A csomagtartó ezzel szemben meglehetősen kicsi a kategóriájához képest. A ZR-V 380 literes kapacitása jelentősen kisebb, mint a Kia Sportage (587 liter), a Nissan Qashqai (504 liter), sőt még a Civic hibrid változataié is (bár ezt az összehasonlítást ne vegyük túl komolyan, mivel ezek a számok csak az ablakvonal alatti helyre vonatkoznak, és a ZR-V-nek nagyobb lesz belőle a rolós roló felett).
A számoktól eltekintve a csomagtartó elég praktikusnak tűnik, sík padlóval és egy felhajtható, válaszfalat képező panellel; de ennél jobb teljesítményt is nyújthatna. Van egy kis tárolóhely a padló alatt, de a felsőbb kategóriás modellekben ez a prémium audiorendszer erősítője miatt elveszik.
A Honda Magic Seats (amelyek moziszerű stílusban felhajthatók, így magas tárgyakat is be lehet pakolni a hátsó lábtérbe) rajongói is csalódni fognak. A Civichez hasonlóan a Honda a rugózást és a kezelhetőséget helyezte előtérbe, ezért többlengőkaros hátsó tengelyt használt a kompaktabb, forgógerendás helyett. Ez azt jelentette, hogy az üzemanyagtartályt a szokásos helyre, a hátsó üléspad alá kellett helyezni, így a Magic Seats ülések használata lehetetlenné vált. A kisebb Jazz és a HR-V az egyetlen két autó a kínálatban, amelyek még mindig rendelkeznek ezzel a rendszerrel.