Testét súlyos fájdalmak gyötrik: térde, csípője alig engedi mozogni. Többször elesett már a kertben – teljesen egyedül, segítség nélkül. A vakondtúrások között bottal vagy ásóval jár, nehogy ismét a földre kerüljön.
A magány legalább olyan k/gy/tlen, mint a fizikai fájdalom: nincs kihez szólni, az ünnepeket is egyedül tölti.
„Már nem érzem magam igazán élőnek…” – nyilatkozta korábban.
ÍGY VETT BÚCSÚT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Mitsubishi Outlander gyakran elfeledett, hétüléses SUV, amely olyan modellekkel versenyez, mint a Skoda Kodiaq vagy a Nissan X-Trail. Már a harmadik generációnál jár, és az utóbbi években népszerűbbé vált a kedvező adózási feltételeket kínáló PHEV plug-in hibrid változatának köszönhetően.
Az Outlander kínálatát 2015-ben, 2017-ben és 2018-ban is frissítették, hogy versenyképes maradjon, új stílusjegyeket, extra felszereléseket és továbbfejlesztett alvázat kapott. Sajnos a gyorsan változó SUV-piacon számos olyan rivális akad, amely vezetés élményében és utazási komfortban is felülmúlja. Létezik egy kereskedelmi verzió is, amelynél a hátsó ablakokat kitakarják, és extra tárolóhelyet alakítanak ki a csomagtérben.
Bár a plug-in hibrid PHEV verzió meglehetősen egyedi lehetőség, anyagilag csak bizonyos felhasználók számára éri meg: az üzleti felhasználók élvezhetik az alacsony adókat, a városi ingázók pedig az olcsó és környezetbarát elektromos üzemmód előnyeit. A Mitsubishi már nem kínál dízelmotort, az előző 2,2 literes olajégetőt egy 2,0 literes, négyhengeres benzinmotor váltotta fel. Azonban ezt a két motorváltozatot csak akkor ajánljuk, ha ragaszkodsz a Mitsubishi SUV-hoz, mert sokkal jobb riválisok is elérhetőek a piacon.
A Mitsubishi Outlander vezetése könnyű, de nem éri el a kategória legjobb modelljeinek kifinomultságát. Autópályán még mindig sok a szélzaj, és bár a PHEV hibrid változat sokkal csendesebb és simább, teljesítmény igény esetén az sem marad zajtalan.