Eldobta életét Opitz Barbi!

Egy, az énekesnőhöz közel álló személy névtelenül a Rddit-en elmondta: az eltűnése idején Barbi összeomlott.
Aznap éjjel, amikor eltűnt, senki sem tudta, hova ment. Csak annyit tudtak: elindult otthonról, egyedül, és nem vitt magával semmit. Később kiderült, hogy néhány napot vidéken töltött, teljesen magába roskadva, telefon nélkül, távol mindenkitől.
„Nem akarta ténylegesen eldobni az életét – de abban a pillanatban elhitte, hogy nincs más kiút” – mondta a közeli barát.
A csillogás, a nyomás és a félelem lassan emésztette fel belülről.
ÍGY TALÁLTÁL MEG:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az 1,2 literes benzinmotorba beépített mild hibrid technológia segít abban, hogy a WLTP szabvány szerint mért fogyasztása 52,3 mpg legyen, ami jelentősen magasabb a VW Tiguan, sőt a full hibrid Hyundai Tucson hasonló mild hibrid benzinmotorjához képest is .
Azt várnánk, hogy a negyvenesek alsó és középső mpg üzemanyag-fogyasztása a valós világban elérhető, tekintve, hogy ugyanaz a motor a nagyobb és valamivel nehezebb Peugeot 5008 -ban ennyit ért el a hosszú távú tesztflottánkon.

Azok a céges autóhasználók, akiknek nem megy egy teljes elektromos autó, az 1.6-os plug-in hibridet választják, amelynek WLTP-fogyasztása 356,2 mpg. Mi még nem próbáltuk ki ezt a verziót, de a plug-in hibrid autókkal szerzett tapasztalataink azt mutatják, hogy a valós világban valószínűleg nem fogjuk megközelíteni ezt az értéket, még rendszeres töltéssel sem. Aki messzebbre vágyik, az a 700 km-es, 97 kWh-s, nagy hatótávolságú E-3008 felé fog fordulni, ami 20 kWh-val és 96 km-rel több, mint amit a Skoda Enyaq Coupé legnagyobb kapacitású akkumulátoros változata képes kezelni.
Azoknak, akik valószínűleg hidegebb időben szeretnék használni az E-3008-at, érdemes megvásárolniuk az opcionális hőszivattyút 700 fontért, ami kedvezőbb ár az Enyaq-hoz képest, ahol ugyanez 1000 fontba kerül.
Sajnos az E-3008 csalódást okozott a 2025-ös elektromos autó töltési tesztünkön , mivel a tesztelt 73 kWh-s modell nem érte el a 130 kW-os csúcstöltési sebességét, csak 123 kW-ot, és akkor is csak három percig. Közel 40 percbe telt, mire az akkumulátor töltöttségi szintje 60 százalékra emelkedett (a Peugeot 30 percet említ a 20-ról 80 százalékos töltöttségi szintre való feltöltéshez, ami tipikusan az a szint, amivel egy hosszú autópályás úton lehet feltölteni). Az olyan alternatívák, mint a Hyundai Ioniq 5 vagy a Kia EV6, lényegesen gyorsabban töltődnek, egy hasonló feltöltés kevesebb mint 20 percet vesz igénybe egy megfelelően gyorstöltővel.
Azt is tapasztaltuk, hogy a töltés 80 százalékos töltöttségi szint felett jelentősen lelassul, a 350 kW-os teszttöltőnkkel 74 perc alatt lehet 80-ról 100 százalékra feltölteni az akkumulátort. Azt tanácsoljuk, hogy gyorstöltő használata esetén csak 80 százalékig töltsd fel az akkumulátort, majd szükség esetén húzd ki a konnektorból és folytasd az utad a következő töltési megállóig. A legtöbb elektromos jármű tulajdonos kihasználja az otthoni töltés lehetőségét, és egy tipikus 7,4 kW-os fali töltő körülbelül 12 órát vesz igénybe a 73 kWh-s modell teljes feltöltéséhez, míg a 97 kWh-s változat 15,5 órát vesz igénybe ugyanezen folyamat.
Még nem próbáltuk ki a plug-in hibrid verziót, de azt elmondhatjuk, hogy a kisebb, 21 kWh-s akkumulátora (17,9 kWh használható) több mint 80 kilométeres elektromos hatótávolságot biztosít, és alig több mint öt órát vesz igénybe a teljes feltöltés otthoni fali töltőről.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük