Eldőlt Ádám Attila sorsa!

A szakmai vita akkor érte el a tetőpontját, amikor Curtis élő adásban jegyezte meg: „ez nem Megasztár-szint.” A nézők felhördültek, Attila leblokkolt, a közösségi média pedig kettészakadt – volt, aki szerint a fiú zseni, mások szerint még éretlen a versenyhez.
És most itt a sokkoló apai ultimátum: vége legyen mindennek. A háttérben már minden zajlik: telefonok, egyeztetések, próbálkozások. Még maga Herceg Erika is megrendülten vallotta be, hogy ezt a fordulatot ő sem látta jönni.
A legnagyobb kérdés pedig ekkor már mindenkit feszített: kilép-e Ádám Attila még a következő élő adás előtt?

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A V50 szögletes külseje alatt a Ford Focus Mk2 alapjai húzódnak. Fürge és kiegyensúlyozott a kanyarokban, bár a kormányzásból hiányzik a visszajelzés. A DRIVe modellek ültetett sportfutóművet kapnak a jobb teljesítmény érdekében – bár a kompromisszum a feszesebb rugózás. A motorválaszték egy 143 lóerős 2,0 literes benzinmotorra és egy pár dízelre korlátozódik – egy 113 lóerős 1,6 literesre és a 143 lóerős öthengeres 2,0 literes D3-ra. A benzinmotor teljesítménye nem jobb, mint a kis dízelé. A csúcsmodell D3 bőséges középtartománybeli tempóval rendelkezik, de a sima 1,6 literes egység erősebb és hatékonyabb.

A maximális költséghatékonyság érdekében a DRIVe modelleknek a bevásárlólista élén kell szerepelniük. A takarékos 1,6 literes dízelmotor, a stop/start technológia és a finomhangolt aerodinamika figyelemre méltó 74,3 mpg-os fogyasztást és mindössze 99 g/km CO2-kibocsátást eredményez. Ennek eredményeként költséghatékony választás mind a céges felhasználók, mind a magánvásárlók számára. Az ütős D3 körülbelül 50 mpg-ot fogyaszt, de a 2,0 literes benzinmotor szomjas és szennyező, 176 g/km CO2-kibocsátással. A 36 és 40 százalék közötti gyenge maradványérték azonban azt jelenti, hogy a Volvo sokkal nagyobb értékcsökkenéssel küzd, mint a prémium riválisok. A múltban a Volvo kombik híresek voltak a tágasságukról és a praktikumukról. Sajnos a V50 nem tud felérni elődei legendás raktérfogatához. A csomagtartó mindössze 417 literes, 88 literrel kevesebb, mint a VW Golfé. A hátsó üléspad lehajtásával azonban a hely tiszteletre méltó 1307 literre nő, az első utasülés pedig lehajtható, hogy hosszú rakományt is elférjen benne. Bár a Volvo ülései kényelmesek, a hátsó utasok szűkösnek érezhetik magukat, és szükség esetén csak három felnőtt fér el. Az utastér legalább tele van tárolórekesszel.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük