A friss adások alapján több pár végső döntése már kiderült, és ezek bizony alaposan felkavarták a rajongókat:
Fűzfa Rita & Varga Sanya — NEM MARADTAK EGYÜTT
Határozottan, szívből mondtak igent egymásra. A szakértők szerint ők lettek az évad egyik legstabilabb párosa.
Tigyi Kármen & Dani — SZAKÍTOTT
A férfi még adott volna esélyt, de Nelli kimondta a nemet. A nézőket is sokkolta, mennyire biztos volt a döntésében.
Dudás Anna & párja — SZÉTESVE, MÉG A DÖNTÉS ELŐTT
Ők már jóval előbb különváltak, hetek óta nem közös úton haladnak. A döntésig el sem jutottak együtt.
Miló Viki & párja — KÜLÖN ÚTRA LÉPTEK
Ez volt az évad egyik legfájóbb, mégis várható történése. A folyamatos feszültségek, a határhúzások és az érzelmi hullámzás végül oda vezetett, hogy a döntésnél nem egymást választották. Viki végleg meghúzta a vonalat.
ÉS ITT VANNAK A TÖBBI PÁROSOK AKIKRE MINDENKI VÁR! MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ez a kezelhetőség szempontjából sem sok jót ígér. A Citroën túlságosan könnyű kormányzást alkalmazott (kétségtelenül a túl puha rugózás kiegészítéseként), és bár a kerekek tapadása kiváló, a kormányról érkező érzéketlen kormányreakciók, valamint a karosszéria jelentős dőlése azt jelenti, hogy a C4 olyan élményt nyújt, amelyet a vezetés minden élvezet nélkül élvezhet.
Az ESP bekapcsolható, de 48 km/h feletti sebességnél újra aktiválódik. A legtöbb autóban sajnálkoznánk az ilyen dajkáláson – de a C4 olyan kevés ösztönzőt nyújt a gyors vezetésre, hogy egyáltalán nem érdekelne minket, ha folyamatosan bekapcsolva maradna. A Citroën lenyűgöző grafikákat készített, amelyeken a Citroën C4 a kategória értékcsökkenési görbéjének élén áll – minket ez nem győzött meg. Lehet, hogy versenyre kel az új Ford Focusszal , de egy Volkswagen Golfnak nem kell aggódnia miatta .
A C4 üzemeltetése nagyrészt gazdaságosnak bizonyulhat. Az e-HDi verziók kiválósága és ötletessége ellenére sem közelítik meg a legújabb Volkswagen Golf Bluemotionok legfontosabb mpg és CO2 adatait, bár a Citroën 32 000 kilométeres szervizintervalluma is üdvözlendő lökést jelent. A Citroën C4 egyike azoknak az autóknak, amelyekkel könnyű együttérezni, ellensúlyozva a hiányosságait a tehetségeivel, és arra a következtetésre jutva, hogy a Citroën teljesen értelmes kísérletet tett vele.
És ez az elképzelés addig motoszkál a fejedben, amíg eszedbe nem jut a Hyundai i30 , Renault Megané vagy Peugeot 308 , amit hasonló pénzért vehetnél, ekkor pedig egy C4 gondolata elég okosan elszáll, és soha nem tér vissza. A legtöbb esetben a Citroën, de a kategória többi tagja is hasonló ütemben fejlődik. Rengeteg felszereltség és érdekes nagyautós opciók vannak a fedélzeten, de a Ford ebben a tekintetben kategóriaelső lett.
