„Úgy tudjuk, teljesen hétköznapi baktériumokról (staphylococcus vagy streptococcus) van szó, ezek az egészséges emberekben is előfordulnak, alapesetben nem halálos kórokozók. Gergő immunrendszere azonban úgy le volt gyengülve, hogy nem volt képes ellenállni a fertőzésnek. Legyengült immunállapotban az egyébként alacsony csíraszámban lévő baktériumok csíraszáma úgy megnövekedhet, hogy az így okozott gyulladás ellen a szervezet nem tud harcolni”
A NAGYSZÜLEI MELLETT TALÁL VÉGSŐ NYUGALOMRA:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Jazz Crosstar modell 2020 közepén jelent meg a normál ötajtós Jazz mellett. Megemelt hasmagassággal, testburkolattal és tetőcsomagtartó rudakkal rendelkezik, amitől terepjárósabb hatást kelt, bár ténylegesen nem alkalmas terepjárásra, mivel nincs összkerékhajtása. Az Advance felszereltségre épül, drágább, és minimálisan kevésbé takarékos is, emiatt mi inkább a középkategóriás Advance szintet javasoljuk.
A legújabb Jazz elkerüli a kis lökettérfogatú, turbós motorokat, és egyből hibrid meghajtásra váltott. Az e:HEV rendszer egy 1,5 literes Atkinson-ciklusú benzinmotort és két elektromos motort foglal magában, és 2023-tól a rendszer összteljesítménye 106 lóerőről 120 lóerőre nőtt.
Három vezetési mód segíti kiaknázni a rendszer előnyeit: az EV mód tisztán elektromos hajtást biztosít induláskor vagy alacsony sebességnél, a Hybrid Drive a benzinmotor és az elektromotor optimális együttműködésével egyensúlyt teremt erő és hatékonyság között, míg az Engine Drive mód autópályán kizárólag a benzinmotorra hagyatkozik. A váltás közöttük zökkenőmentes, a rendszer intelligensen választ a módok között a lehető legjobb hatékonyság érdekében.
