Sajnos a halál pontos oka jelenleg nem ismert. 2025. szeptember 14-én otthonában találtak rá mozdulatlanul, ahol azonnal értesítették a mentőszolgálatot. A kiérkező mentők minden tőlük telhetőt megtettek, és megpróbálkoztak az újraélesztéssel, ám erőfeszítéseik ellenére sem sikerült megmenteni az életét.
RÓLA VAN SZÓ:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A vezetési élmény vegyes: a motorok elégségesek ahhoz, hogy lépést tartsanak a forgalommal, a hibrid modell pedig minden sebességtartományban következetes választ ad. Autópályán stabil és csendesebb az utazás, de alacsony sebességnél és rossz útburkolaton a nagyobb kerekekkel és az alacsony profilú gumik miatt előfordulhat „röpködő” érzés. A városi használatban az elektromos rásegítésnek hála sokszor csak finom zümmögést lehet hallani, az átállások a rendszerben simák, még ha néha azzal is jár, hogy a motor hangja nem mindig szinkronban van a gyorsulással. A kormányzás könnyű, segíti a manőverezést, de az orr magas orr‑része nehezebbé teheti az autó pozicionálását például járdaszegéllyel szemben.
A teljesítményadatok szerint az 1,2 TCe mild‑hibrid manuális változata 138 lóerőt és 230 Nm forgatónyomatékot ad, ami 0‑62 mérföld/óra (kb. 0‑100 km/h) elérésekor kb. 9,8 másodperccel számol, míg az összkerék‑meghajtású változat teljesítménye némileg csökken (kb. 128 lóerő), így 11,2 másodperc kell neki. A hibrid változat 1,8 literes négyhengeres motorral 153 lóerőt ad, 205 Nm nyomatékkal, és segíti a gyorsulást elektromos motor is indításkor, így kb. 9,7 másodperc alatt gyorsul 0‑ról 62 mph‑ra, a maximális sebessége mindhárom változatnak nagyjából 112 mérföld/óra (kb. 180 km/h).
Üzemanyag‑felhasználás és üzemeltetési költségek szempontjából a Bigster jól teljesít, különösen a hibrid változatban: a leggyengébb az 1,2‑es 4WD mild‑hibrid, de akkor is kb. 46 mpg‑os vegyes fogyasztást kínál, az előremeneti (2WD) 1,2‑es változat kb. 50 mpg‑ot, míg a hibrid modell akár hivatalosan 58 mpg‑ot is tud. A valós világban gyakran 53‑54 mpg‑ot mértek autópályás használattal is. A biztosítási díjak viszont magasabbak azoknál, akik nagyobb teljesítményt vagy összkerékhajtást választanak, továbbá mivel az ár alapból meghaladja a 40 000 fontot, a luxusautóra vonatkozó felár is számításba jön. Értéktartásban a Bigster is jól áll: a legmagasabb felszereltségű Extreme hibrid változat három év után az értékének több mint kétharmadát megőrzi, még az alacsonyabb teljesítményű 4WD változat is kb. 57 százalékot.