„Meghalt a fiam. Tizennégy éve történt, de a feleségemmel a mai napig beszélünk róla.
Csuja Imre nem próbálta elrejteni fájdalmát – sőt, kimondta azt, amit a legtöbb szülő talán soha nem tudna bevallani: úgy érzi, ő is felelős a történtekért.
„Azt hittük, csak kamaszkori hullámvölgy”
Legidősebb fia, Gergő kívülről nézve boldog, életvidám gyerek volt: kiváló tanuló, sportos, aktív fiatal. A család sok időt töltött együtt, közös programokat szerveztek, kirándultak, nevettek.
Aztán valami megváltozott:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Nincs bolder bizonyíték a Range Rover tervezésének és hosszú élettartamának alapvető helyességére, mint hogy a modell 43. évében indult el a negyedik generációja. Emlékezzünk, hogy mindegyik generációt más-más tulajdonosi háttérrel indították el a Land Rovernél.
A legújabb Range Rover belső kódneve L405, és annyira forradalmi, mint bármikor az ikonikus 4×4 történetében. Mérnöki szempontból a legérdekesebb újítás, hogy alumínium monocoque karosszériát kapott, míg értékesítési szempontból a legérdekesebb, hogy most már az alapmodelltől a csúcsmodellig minden változat egyértelműen luxusautóvá vált.
A Vogue SE mindent kínál, amire ésszerűen szükség lehet, és lehetőséget biztosít néhány extra hozzáadására, ha nem tudsz élni nélkülük.
Az autógyártók ebben a tekintetben inkább utolérik a piacot; sok olyan modell létezik, amely elsődlegesen executive autó, másodlagosan pedig SUV, de olyanok, amelyek teljes mértékben luxusautóként és csak másodsorban 4×4-ként vannak jelen, még nem sok van.
A Land Rover nem engedné, hogy a Range Rover 4×4-es aspektusa bármi más alá rendelődjön, de legyen világos: amikor az alapmodell ára £76,350, akkor már valódi luxusautóval van dolgunk. Nézzük meg, hogyan keveredik ez más céljaival. A hatalmas 5,0 literes V8 motor adja meg a Range Rover számára azt a fajta teljesítményt, amit nem is olyan régen csak egy M5-től várhattunk el, és 5,4 másodperc alatt repíti el a járművet 60 mph-ra. Az 503 lóerő és az ezzel a sebességgel elért Range Rover teljesítmény jól illeszkedik az autó meglepően agilis viselkedéséhez. Nyilvánvalóan, ha ez nem elég, akkor az SVAutobiography modellek kínálhatnak még többet, 542 lóerős 5,0 literes V8 motorjukkal, amely a Range Rover Sport SVR-ből származik.
A TDV6 3,0 literes V6 dízelmotorja, 255 lóerővel és 442 lb-ft nyomatékkal 2000 rpm-től bőségesen elég arra, hogy a Range Rovert eleganciával és megfelelő teljesítménnyel hajtsa. Nem rendelkezik a nagyobb benzinmotor vagy dízel motorok elsöprő erejével, de nem lesz hiányod előzéshez szükséges teljesítményből.