Elhunyt Kadlott Károly! Döbbenetes, de így halt meg!

A tápiószelei zeneiskolában hegedülni tanult, majd szenvedélye végigkísérte egész életén. Az 1960-as évektől kezdve meghatározó szereplője lett a hazai zenei életnek: először vendéglátóhelyeken zenélt, később pedig a mulatós műfaj egyik legismertebb és legkedveltebb előadójaként hódította meg a közönséget.
Halála váratlan és megrázó volt. ITT VANNAK A RÉSZLETEK:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Tetszett a korábbi HR-V 1.6-os i-DTEC dízelmotorja, nem a teljesítménye miatt, hanem mert jól illeszkedett az autó szerepéhez. Bár közel 11 másodpercet vett igénybe a 60 mph (96 km/h) elérése 2015-ben, ami ma már lassúnak tűnik, mindig megbízhatóan és megfelelően végezte el a dolgát.
Az új hibrid benzin-elektromos rendszer kevesebb nyomatékot ad, mint a régi dízel, de jelentősen javítja a gyorsulást. Az új HR-V 60 mph-ra 9,2 másodperc alatt gyorsul, ami jelentős előrelépés. Az elektromos motor segítségével a gázpedálra adott válasz is élesebb és gyorsabb, mint korábban.
Ez a hibrid hajtáslánc egyenletes, sima és kiszámítható teljesítményt nyújt, ami inkább a tipikus crossover vásárlóknak tetszik, mint az autósport-rajongóknak. Ha erőteljesen rálépünk a gázpedálra, az elektromos motor elsődleges gyorsulásának hatása gyorsan elhalványul, ahogy a benzinmotor átveszi a szerepet, és mérsékelt középtartományú gyorsulást biztosít. Azonban a mindennapi vezetéshez ez megfelelő, és a kis válaszreakciók is kielégítőek.

A finomhangolás terén az új hibrid jelentősen jobb, mint a korábbi benzin- és dízelmotorok. Az indítás és leállítás csendesebb, különösen alacsony sebességnél. Összességében ez a hajtáslánc megfelelően illeszkedik a HR-V családbarát crossover szerepéhez.
Mindazonáltal nem felel meg teljesen a Honda sportos állításainak. Az olyan versenytársak, mint a Peugeot 2008 1.2-es háromhengeres motorral, vagy a Mazda CX-30 a 2.0-ás mild-hybrid motorral, körülbelül egy másodperccel gyorsabbak a 60 mph-ra. Objektíven lassabb a Honda, és szubjektíve sem érződik simának a teljesítmény. Az e-CVT rendszer miatt a motor magas fordulaton tartja magát, ami több zajt eredményez, mint amennyire szükség lenne gyorsulás közben, és ezáltal a HR-V lassabbnak tűnik, mint valójában.
Egy dolog, amit tesztelőink értékeltek, az a regeneratív fékezési beállítások széles skálája, amelyeket a kormányon található váltókarokkal lehet kezelni. Hasznosak és hozzájárulnak a HR-V általános csendes és kompetens vezetési élményéhez, amíg nem kényszerítjük túlságosan a hajtásláncot.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük