Dalai generációkon átívelően szórakoztatták és megnevettették az embereket. Több mint harminc albuma jelent meg, és olyan neves előadókkal énekelt együtt, mint Bugyi Zoltán és Lagzi Lajcsi. Életvidám zenéje számtalan családi és baráti összejövetelen csendült fel, örömet hozva hallgatóinak.
Halála váratlan és megrázó veszteség a zenei világ és rajongói számára. A beszámolók szerint Kadlott Károly otthonában lett rosszul, és bár a mentők azonnal a helyszínre siettek, már nem tudták megmenteni az életét.
VIA FB
Ez is érdekelhet:
Talán észrevetted, hogy a Honda kezd kilépni a dizájn szürke zónájából, legalábbis ami a mainstream autókat illeti.
Az elektromos Honda E-ben talán a legkülönlegesebben kinéző városi autót alkotta meg, mióta az eredeti Smart megjelent, és még az új Honda Jazz is rendelkezik az autentikus kei-car varázzsal, amit a régi verzió teljesen nélkülözött. Ezek az autók, bár jelentősen alacsonyabb státuszúak a benzines autórajongók körében, ma már kényelmesebben illeszkednek a bemutatóterem polcaira, együtt a Honda sportautóinak azonnal felismerhető személyiségével – a Honda NSX-szel és a Civic Type R-rel.
A legújabb modell, amely átalakuláson ment keresztül, a Honda HR-V, az eddig névtelen crossover, amely mégis valószínűleg fontos szereplője a Honda globális értékesítési számainak. Ez az autó ugyanabban a kategóriában található, mint például a Renault Captur, Peugeot 2008 és Hyundai Kona, bár fő riválisai a Nissan Qashqai és a Volkswagen T-Roc. Ez egy túlnépesedett kategória, ahol nem hiányoznak a versenytársak a HR-V számára, ezért a Honda számos újítást hozott a kupé-hatást keltő crossoverével.
A meglepően elegáns dizájnon kívül, amelyről mindjárt beszélünk, a harmadik generációs HR-V most már kizárólag hibrid változatban kapható, amit az „e:HEV” elnevezés is jelez. Városi sebességnél úgy viselkedik, mint egy elektromos autó, de autópályán kizárólag a motorját használja a maximális hatékonyság érdekében, és az úton lévő köztes sebességekhez mindkét hajtásformát ötvözi. Ebben a tekintetben követi a hibrid verzióval rendelkező Jazz-t, és a HR-V talán a Honda legfontosabb lépése eddig az európai mainstream modelljeinek 2022-re történő teljes elektromosítási útján.
A Honda nem csupán egy friss esztétikát és kiemelkedő hatékonyságot céloz meg ezzel az autóval. Azt is állítja, hogy az autó osztályának legjobb csomagolással és kabin kényelmi szinttel rendelkezik, mintha mindez nem lenne elég ambiciózus, a HR-V-t „a vezetés örömére tervezték”. Mennyire igaz mindez? Nézzük meg.
A régi Honda HR-V (2015-2020) 1,5 literes benzinmotorral vagy 1,6 literes dízelmotorral volt elérhető, de egyik sem maradt meg az új modellben, amely kizárólag a Honda új hibrid hajtásláncával kapható.
Három felszereltségi szint van: Elegance, Advance és Advance Style. Minden modell tartalmazza a Honda „Magic Seats” funkcióját – a rendkívül rugalmasan összecsukható hátsó ülést –, valamint parkolóérzékelőket, de csak a magasabb két felszereltségi szinten találhatóak LED világítások, elektromos csomagtérajtó, vezeték nélküli telefon töltés és prémium hangrendszer.