Elhunyt Karda Bea fia!

Elmondta, hogy mostohafia mindössze 27 éves korában életét vesztette. „Drága Férjem imádott fia, Tekulics Tamás 27 éves korában váratlanul elhunyt, és halálával több ember életét megmentette, illetve meghosszabította. – írta Karda Bea a bejegyzésében.
EZ TÖRTÉNT, ÍGY BÚCSÚZTAK TŐLE:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ha allegóriát keres a C5 Aircoss-hoz, gondolja át ezt: ha az ablaktörlő kart lefelé tolja az ablak egyetlen pöccintéssel történő törléséhez, akkor az automatikus ablaktörlőket is aktiválja – vagy kikapcsolja, ha be voltak kapcsolva. Tehát ahhoz, hogy a szélvédő egyetlen pöccintéssel töröljön, de visszaálljon az eredeti automatikus törlési állapotba, kétszer kell megnyomnia a kart.
Az autó érintőképernyős infotainment rendszere, bár a modell életciklusa során némi fejlesztésen esett át, hasonló használhatósági hiányosságokkal küzd, integrálja a klímaberendezés hőmérséklet-szabályozó funkcióit, és azt, hogy minden apróságnál kicsit túl gyakran kell ugrálni a menük között (bár maguk a menük legalább könnyen elérhetők a műszerfalon található néhány gyorsbillentyűnek köszönhetően).

Az utastér kiábrándítóan monokróm egy Citroënhez képest, az én ízlésemnek kicsit túl sok puha, kopásálló „zongorafekete” díszítéssel. Az alapfelszereltséghez tartozó Advanced Comfort ülések valóban kényelmesek, de az utasülés elektronikus beállítása jó lenne.
Általános szabály, hogy a Citroën menüi bonyolultabbak és bonyolultabbak, mint például a Volvo teljes érintőképernyős verziójánál, és jóval kevésbé intuitívak, mint a Hyundai legújabb érintőképernyős megfelelői. Minden, amire szükség lehet – DAB rádió, navigáció, személyre szabható 12,0 hüvelykes műszerek és így tovább – megtalálható, de a rendszer lassan reagál, és ha hátramenetbe kapcsoltuk a kamerákat, akkor lehetetlen egy másik képernyőt előhívni, amíg el nem indultunk előre. Időnként megbocsáthatatlannak tűnik az autó klímavezérlőinek eltemetése ezek közé a menükbe.

A C5 Aircross utastere tehát nem éppen az ergonómiai teljesítmény mintaképe, ami sajnálatos, mert sok olyan dolog van ebben a belső térben, ami könnyen megszerethető. Az ülések jól elhelyezettek és kényelmesek, bár mind párnázottságban, mind szögben kissé laposak, és időnként hiányos a tartásuk. A Citroën változó sűrűségű habszivacsból készült Advanced Comfort üléseket szerel fel, amelyek meglehetősen puháknak érződnek, bár a közúti tesztzsűri megosztott véleményeket fogalmazott meg arról, hogy ezek hosszú távokon is megfelelő kényelmet biztosítanak-e.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük