Elhunyt Pártai Lucia lánya

Újabb csapás érte: édesanyja hívta telefonon, hogy azonnal menjen Pilisre, mert húga, Lilike váratlanul meghalt. „Édesapám elvesztése 2012-ben is nagyon megrendített” – vallotta. Mégis, a veszteségek súlya alatt Lucia megtalálta a kapaszkodókat: lelkiereje, új párja, Misi, valamint munkája segítették talpra állni. Szarvason televíziós stúdiót vezet, a Rádió Bézsben pedig „Derűs napot!” című műsorával férjére is emlékezik.
Megrendítő vallomást tett a meteorológus: elveszítette kislányát! MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az 5-ös egyik kevés hibája, hogy a hajtáslánc sem egypedálos vezetési módot, sem valódi vitorlázó üzemmódot nem kínál. Feltételezhetően ez könnyen orvosolható lett volna, mivel a 4-es viszont elég agresszív egypedálos módot kapott. (Amint felengeded a gázpedált, az autó jelentősen lassul, egészen a teljes megállásig.) Innen, a kormánykerék mögötti váltófülekkel fokozatosan csökkenthető a regeneratív fékezés hatása, míg el nem éred a szinte teljesen szabadon guruló üzemmódot, amikor a 4-es saját lendületéből vagy gravitációval suhan tovább. Ahogy mindig, most is jó, hogy van választási lehetőség.

Más tekintetben a 4-es intuitív jármű. A fékpedál eleinte meglehetősen érzékeny, de ehhez gyorsan hozzá lehet szokni, és utána már élvezhető a meglepően határozott visszajelzés. Egy olyan kategóriában, ahol a „szivacsos” fékérzet gyakori, ez újabb kellemes meglepetés, és arra emlékeztet, hogy a Renault valóban odafigyel a részletekre.

A teljesítmény pont olyan, amilyet egy ilyen autótól elvárnánk. A tesztelt 8,6 másodperces 0–100 km/h-s gyorsulás négy tizeddel marad el a kisebb és könnyebb testvérétől, és alig egy másodperccel van a Puma Gen-E mögött. A 48–113 km/h (30–70 mph) gyorsulás 7,5 másodperces ideje nem fog senkit lenyűgözni, de elég ahhoz, hogy szükség esetén megelőzz valakit, vagy felgyorsulj egy rövid gyorsítósávon. Teszi a dolgát, és ebben az árkategóriában, ebben az osztályban teljesen versenyképes.

Ha az elektromos világon belül ennél jelentősen nagyobb tempót akarsz, akkor mélyebben kell a zsebedbe nyúlni, például a 37 ezer fontos Mini Aceman JCW vagy a Volvo EX30 esetén. Igen, a Renault készít egy Alpine-hangolású változatot az 5-ösből, 174 vagy 215 lóerővel, de valószínűtlen, hogy a kevésbé sportos 4-es ugyanezt a bánásmódot megkapná. Azok, akik gyorsabb változatra vágynak ebből a mini-kombiból, érdemes kivárni egy esetleges összkerékhajtású verziót, ami egy második villanymotort jelentene a hátsó tengelyen.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük