A rendőrség tájékoztatása szerint a 70 éves nő és 48 éves fia 2024 augusztusa óta módszeresen építettek fel egy csalási rendszert. Először nem visszaváltható palackokat láttak el hamis vonalkódos címkékkel. Később szintet léptek: már otthon készítettek hamis visszaváltási vouchereket, amelyeket az önkiszolgáló kasszáknál váltottak be. Olyan apró tételeket vásároltak, hogy a különbözetet rendre készpénzben kapták vissza.
EZ LETT A SORSUK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A sort a Kia nyitotta meg a vadonatúj, tisztán elektromos EV9 modellel, majd nem sokkal később a Skoda is bemutatta a Kodiaq második generációját. Ezt követően a Kia (ismét) és a Hyundai is felfrissítette hagyományos, belső égésű motorral hajtott modelljeit, a Sorentót és a Santa Fé-t.
A Stellantis csoport, bőséges márkakínálata ellenére, mindeddig csak egy ilyen jellegű autót kínált Európában, a Peugeot 5008-ast, így érthető módon nem maradhatott le: az év végén be is mutatták a modell vadonatúj generációját.
Az új 5008 az STLA Medium nevű padlólemezre épül, és – ahogy az a csoport legtöbb új termékénél lenni szokott – elérhető tisztán elektromos és belső égésű változatban is. Itt most az elérhetőbb árú hibrid változatra fókuszálunk.
A Peugeot a 3008 és 5008 modelleknél egyfajta tanulmányautós hangulatot próbált megidézni – és sikerrel járt. A pici kormánykerék, a „lebegő” hatású széles képernyő, a magasra húzott középkonzol, valamint az érdekes anyaghasználat és szövetek különleges légkört teremtenek az utastérben.
Bár a kis átmérőjű, alacsonyan elhelyezett kormány még mindig megosztó elem, ebben a generációban jobban sikerült integrálni, mivel a műszeregység kijelzője magasabbra került. A magasabb vezetőknek érdemes lehet az 1100 fontos bőrkárpitot választani, mivel ez az egyetlen módja annak, hogy az ülőlap dőlésszögét állítani lehessen.