A feljelentés után a kiskunhalasi rendőrök villámgyorsan azonosították az elkövetőket. A házkutatás során bankszámláikat zárolták, az összeget lefoglalták. A nyomozás tovább folyik: a hatóságok azt is vizsgálják, hogy a duó esetleg más boltokban is alkalmazta-e a módszerét. A rendőrség gyanúsítottként hallgatta ki őket, komoly büntetés várhat rájuk.
VIA Blikkrúzs
Ez is érdekelhet:
Ugyanakkor a dizájn a funkcionalitás rovására ment. Kevés a fizikai gomb, helyettük szinte mindent az érintőképernyőn keresztül kell kezelni, ami néha lassú reakcióidejű, és a klímavezérlés sem jelenik meg állandóan. Bár a főképernyőre kitűzhetőek ezek a funkciók, telefon tükrözése vagy a navigáció használata esetén eltűnnek.
Az úgynevezett „i-Toggles”, azaz felhasználó által programozható gyorselérési gombok elvileg segítenék a kezelhetőséget, de korlátozottak abban, mire lehet őket beállítani. Furcsa módon például a hőmérséklet egy fokkal való növelése vagy csökkentése nem választható lehetőségként.
Az 5008 a praktikum terén is elmarad az MPV-k (egyterűek) nyújtotta szinttől. Míg például a Hyundai Santa Fe tele van rejtett rekeszekkel és polcokkal, a Peugeot utastere jóval szegényesebb tárolási lehetőségekben. A második üléssor ugyan csúsztatható és dönthető, és könnyedén előrebillenthető a harmadik sori bejutáshoz, de így is 20 mm-rel kevesebb a lábtér, mint a Hyundai esetében.
Bár a 785 mm még bőségesnek számít, ez kevesebb mozgásteret ad a második sori ülés előretolására, hogy a leghátsó sorban ülőknek több hely jusson – ott ráadásul további 30 mm-rel kevesebb a lábtér, mint a Santa Féban, ha a második sort teljesen hátratoljuk. Ezen kívül a Peugeot nem kínál olyan kényelmi extrákat a harmadik sorba, mint például USB csatlakozó vagy légbefúvó.
A csomagtartó is kisebb, mint a Hyundai esetében, ugyanakkor hasznosabb az alsó tárolórész, amelyben a csomagtakaró is elhelyezhető, amikor a harmadik sori üléseket használjuk.